וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי עלה ליציע ונפרד: "עוד חמישה חודשים אחזור טוב יותר"

שחקני מכבי חיפה הניפו את הקפטן, ששלח מסר אחרי ה-0:4 על מכבי נתניה: "אל תהיו עצובים, אשוב להניף את צלחת האליפות. נתנו לי ללכת בלי שאלות". דגו: "הלוואי והייתי יכול לעצור את הטיסות להולנד, זה רגע לא קל". גיא צרפתי: "הוא אישיות יוצאת דופן"

צ'ארון שרי נפרד מאוהדי מכבי חיפה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

חגיגה גדולה נערכה הערב (ראשון) באצטדיון סמי עופר, עם ניצחון בסטייל ושלל מחוות לצ'ארון שרי שנפרד, לפחות זמנית. מכבי חיפה הביסה 0:4 את מכבי נתניה וצמצמה את הפער ממכבי תל אביב לנקודה בלבד אחרי שזו מעדה, אך הערב כולו עמד בסימן הקפטן.

שרי כידוע יעבור השבוע לניימיכן ההולנדית בהשאלה עד תום העונה בשל מצבו הבריאותי של בנו, ולפני המשחק נערך לו טקס מרגש בו קיבל שי מנשיא המועדון יעקב שחר. בתום המשחק שרי עלה ליציע ונפרד מהאוהדים, זאת אחרי שחבריו לקבוצה הניפו אותו. שרי קיבל את המיקרופון ביציע ואמר לאוהדים: "אני עוד אחזור. אל תהיו עצובים, עוד חמישה חודשים אני חוזר טוב יותר. רוצה להודות לכולם, מהרגע הראשון קיבלתי כאן אהבה".

הקשר נראה נהדר על כר הדשא וכל מה שהיה חסר לו הוא גול, אך הוא לבטח יהיה מרוצה מהתוצאה. דין דוד כיכב עם צמד וגם ענאן חלאילי ופרנזי פיירו כבשו. הופעתו האחרונה של שרי העונה במדים הירוקים תהיה ביום רביעי, בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב.

שחקני מכבי חיפה מניפים את צ'ארון שרי. ברני ארדוב
השחקנים הניפו את הקפטן. שרי/ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
אהבה ממבט ראשון. שרי ביציע/ברני ארדוב

לאחר מכן בעמדת השידור סיכם שרי את משחק הפרידה הביתי: "זה לא היה יום רגיל עבורי, אני מלא אמוציות. כולם הראו לי המון אהבה. מהרגע שהגעתי לישראל אני והמשפחה הרגשנו בבית. מודה לעוזי (מור) ויענקל'ה (שחר). אנחנו חוזרים הביתה למען הבן שלי, בחיפה נתנו לי לעשות את זה בלי לשאול שאלות. אני לא יכול להודות לקבוצה הזאת יותר. אתגעגע אליהם, אבל אראה אותם בשלב מאוחר יותר. אחזור ביוני, זה בטוח וכולם יכולים להיות רגועים. בחיים לא שיחקתי כל כך הרבה עבור מועדון אחד, זה הרבה עבורי. הרגעים שלי כאן היו מיוחדים. השער מול פ.ס.ז' היה הרגע הכי גדול שלי כאן בסמי עופר, אבל גם היום היה מיוחד".

הקפטן הירוק הוסיף: "אולי 80 אחוז מהאצטדיון היה עם החולצה שלי, אני אוהב את הקהל פה והם אוהבים אותי. לא שיחקתי כל כך טוב, אבל עכשיו אני מרגיש טוב יותר. ברביעי אנחנו צריכים לזכות בגביע. אלו רק 5 חודשים ואני אחזור חזק יותר. אני בטוח שמכבי חיפה תיקח את האליפות. אני אחזור בסוף העונה להניף את צלחת האליפות. בטוח שאחזור בעונה הבאה".

במסיבת העיתונאים אמר שרי דברים דומים: "האהבה שקיבלתי מהרגע הראשון, מכולם במועדון וגם מהקהל - זה מדהים. בשביל שחקן זר לבוא לכאן ולהתקבל ככה... אנחנו נאבקים על האליפות, אני משוכנע שנזכה, אבל אני יודע שבשביל הבעלים זו הייתה החלטה קשה. אני אסיר תודה שאפשרו לי לחזור להולנד".

על פרשת השלט והשחקנים הזרים שלא רצו להניף אותו: "היה קצר בתקשורת, זה לא שסירבנו לעשות משהו. כולם צריכים להבין שאני כאן בישראל ושחזרתי לכאן עם הזרים האחרים. אין לי מה להוסיף למען האמת".

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
דיבר לקהל. שרי/ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
נראה נרגש. שרי/ברני ארדוב

מסאי דגו נפרד מצ'ארון שרי: "הלוואי שיכולתי לעצור את הטיסות להולנד. זה רגע לא קל ששרי עוזב, למרות הניצחון היום. יום יבוא ואספר מה האיש הזה עשה עבורנו כאן. יש לנו עוד משחק להנות ממנו. זה ברמת האימון, הכבוד. אני מדבר ואם מישהו מצייץ, הוא יידע לעצור אותם. אני מדבר איתו הרבה, יש לי חיבור גדול איתו. אמרתי לו שיש לו 4-5 חודשים להנות מהמשפחה בהולנד ולחזור אלינו. ברביעי יש לנו הזדמנות לתת לו לעזוב עם תואר. מה נעשה בלי שרי? הוא קריטי למכבי חיפה. היו משחקים השנה שהוא לא שיחק וידענו להתעלות על עצמנו, גם באירופה. יש לנו סגל חזק. זה הצ'אנס של שחקנים להוכיח שהם ראויים. צריכים להמשיך, עדיין לא עשינו שום דבר".

המאמן המשיך: "כולם במועדון יודעים מה הקשר שלי עם האיש הזה. השיחה הראשונה שלי עם שחקן הייתה איתו. הוא הבטיח שיהיה איתי וככה היה - בכל אימון, בכל משחק. דווקא בתקופות שפחות הלך, הוא הראשון שבא ותמך בצוות, תמך בקבוצה, הוא קפטן אמיתי. זו זכות גדולה בשבילי לעבוד איתו. אני מתחבר לאנשים שהם צנועים, שהם אנשי משפחה וצ'ארון הוא כזה. אני אתגעגע אליו ומקווה שהוא יחזור".

על רצף הניצחונות וסגירת הפער: "לפני רגע היינו בפער 10 נקודות ועכשיו זה הצטמצם. אם נוריד את הרגל מהגז הפער יכול שוב לגדול. יש לנו תואר שאנחנו רוצים לזכות בו ברביעי והוא חשוב לי אישית. השחקנים הצעירים ממשיכים לקחת את ההזדמנויות, בשילוב עם הסגל המנוסה".

המאמן התייחס לעבודה עם גל אלברמן: "הוא עושה עבודת קודש. הוא נתן לי צ'אנס שאני צריך לגרום לו לרגעי אושר". על דיא סבע הסביר: "אני מכבד ואוהב אותו, אבל לא רוצה להיכנס לזה".

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
תבוסה בחזרה לחיפה. גיא צרפתי/ברני ארדוב

גיא צרפתי, עוזר מאמן מכבי חיפה בימי ברק בכר, קיווה שהחזרה שלו לסמי עופר כמאמן מכבי נתניה תסתיים אחרת. על ההפסד אמר: "המשחק היה די שקול עד השער הראשון. במחצית השנייה שיניתי מערך והכנסתי עוד חלוץ, זה עבד לא רע, אבל השער השלישי עם טעות שלנו עצר את זה. אני כאן כדי לתקן, נמשיך קדימה. זה הפסד שני, כל הפסד הוא לא נעים, צריך להתרגל לדברים כאלה וזה חלק מחייו של מאמן כדורגל. חובת ההוכחה עדיין עליי, בנינו משהו יפה. להוציא את המשחק של היום, אני חושב ששיחקנו טוב בכל משחק. קשה לי לדבר על תהליכים, לא הכרתי הרבה שחקנים מקרוב ואני עדיין עושה את זה. היום היה מכה בכנף, בהמשך השבוע יש לנו משחק בגביע המדינה ואנחנו רוצים לנצח. פלייאוף עליון? יש לנו סגל טוב. נצטרך להוכיח את זה בפרק זמן קצר שיכריע".

על צ'ארון שרי אמר: "מעבר לכישרון שלו ברגליים, הוא אישיות יוצאת דופן. גם בחדר ההלבשה וגם מחוצה לו. מאחל למדינה שיגיעו עוד אנשים כאלה. מאחל לו בהצלחה ביעד הבא שלו".

על השינוי מעמדת עוזר המאמן למאמן: "אמרתי כשהגעתי שאני מתנהל כמו מאמן. גם במכבי חיפה וגם בנוער של מכבי תל אביב התנהלתי באותה צורה. זה לא כמו לשבת על הספסל מאחורה, אבל אני מתנהל כמעט אותו דבר".

על חלון ההעברות הוסיף: "כמו כל מועדון בינואר אנחנו חושבים להביא שחקנים, יש גם כאלה אצלנו שמבוקשים. אם יש מי שיוכל לשדרג אותנו נביא, אם לא נישאר עם הסגל הזה".

מקסים פלקושצ'נקו אמר בסיום: "חשבנו שבאנו מוכנים, עד הגול הראשון הגענו למצבים וקיבלנו החלטות לא נכונות. אולי היינו עולים ליתרון והמשחק היה נראה אחרת. השינוי תחת צרפתי? הוא נותן לי ביטחון. הגולים שלי זה רק בונוס, אבל רואים קבוצה שבאה גם נגד מכבי חיפה ומשחקת כדורגל. מקווה שבגביע נתקן את התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully