וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראן הדיחה את מארסיי בפנדלים, גם מחזיקת הגביע טולוז בחוץ

אחרי 1:1 ב-90 דקות, ז'יגו החטיא ומארסיי הפסידה 9:8. רואן מהליגה השלישית ניצחה 11:12 בפנדלים את מחזיקת הגביע היוצאת, גם ריימס הפסידה בדו-קרב מהנקודה הלבנה

תקציר: אורליאן - פריז סן ז'רמן 4:1/ספורט1

המשחק המרכזי של שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי נערך הערב (ראשון) כשראן חלפה על פני מארסיי אחרי דו-קרב פנדלים ארוך. סשן ארוך אף יותר היה אצל מחזיקת גביע טולוז, שנפרדה מהתואר אחרי שהחמיצה את הפנדל ה-24 והודחה על ידי רואן מהליגה השלישית. גם ריימס הפסידה בפנדלים לסושו מהליגה השלישית, בעוד ליל, שטרסבורג ולה האבר עלו לשמינית הגמר.

ראן - מארסיי 8:9 בפנדלים (1:1 ב-90 דקות)

שנה אחרי שנפגשו באותו שלב בסטאד ולודרום ואז מארסיי ניצחה 0:1 ועלתה לשמינית הגמר, השתיים התמודדו ברוהאזון פארק והפעם ראן היא זו שחגג. ז'ורדן ורטו ירה אל הרשת בדקה ה-29 והשוער פאו לופס עצר פנדל של בנז'מן בוריז'ו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל ראן לחצה והשיגה את השוויון בדקה ה-53, כשאותו בוריז'ו בישל ומרטן טרייה נגח פנימה את שערו השני מאז התגבר על הפציעה הקשה (הקודם היה לרשת מכבי חיפה בליגה האירופית) ושלח עוד משחק לדו-קרב פנדלים. אחרי שכל 16 הבועטים הראשונים מצאו את הרשת, הקפטן סמואל ז'יגו בעט למשקוף את הכדור התשיעי של מארסיי ומנגד המחליף בן ה-18 ממאדו נאגידה דייק ונתן את האות לחגיגות באדום.

מרטן טרייה שחקן ראן חוגג שער. LOIC VENANCE/AFP, GettyImages
לא רק מול מכבי חיפה. מרטן טרייה/GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

רואן - טולוז 11:12 בפנדלים (2:2 ב-90 דקות)

דו-קרב כמעט מושלם מהנקודה הלבנה היה במפגש הזה. טולוז נחלצה מהפסד עם שוויון של הדני רסמוס ניקולאיסן בתוספת הזמן, רק כדי להיפרד מהגביע שלה בתום סשן בעיטות מתיש. כל 23 הכדורים הראשונים מצאו את הרשת, כולל בעיטות של שני השוערים, עד שהמגן הצ'יליאני גבריאל סואסו שדייק בפנדל הראשון בדו-קרב, החל את הסבב השני עם בעיטה לקורה והחוצה. רואן מהליגה השלישית תהיה גם בהגרלת שמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני רואן חוגגים. LOU BENOIST/AFP, GettyImages
איזו הפתעה. שחקני רואן חוגגים/GettyImages, LOU BENOIST/AFP

סושו - ריימס 5:6 בפנדלים (2:2 ב-90 דקות)

גורלה של ריימס היה דומה. הקבוצה מהליגה הראשונה התקשתה ללא 11 שחקנים בכירים (אליפות אפריקה, פציעות ועוד) וכפתה גם היא הארכה, כשהבלם עמנואל אגבדו השלים צמד בדקה ה-82. הוא דייק גם בפנדל החמישי, אבל אחרי החמצה בכל צד, חברו ג'וזף אוקומו החטיא את הכדור השישי וסושו שהייתה חברת קבע בליג 1 והיום רק בליגה השלישית, חגגה ניצחון מפתיע.

ראסינג (ליגה 4) - ליל 1:0

שאטורו (ליגה 3) - לה האבר 1:0

קלרמון - שטרסבורג 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully