וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון חוזר לסגל, מכבי תל אביב תתאושש מהדרבי נגד קרית אתא?

21.1.2024 / 19:00

הרכז שהחמיץ שני משחקים נרשם, קליבלנד וניבו ינוחו במשחק הביתי המשלים מהמחזור הראשון. אחרי הפסד כואב ליריבה העירונית, הצהובים יקוו לא לשמוט הפעם יתרון

מחוץ לקווים, 21.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני, 21:05) עם משחק השלמה ממחזור הפתיחה בו תארח מכבי תל אביב את עירוני קרית אתא. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של שלושה ניצחונות ושני הפסדים, ואילו קרית אתא שיחקה עד כה 11 משחקים, הכי הרבה בליגה ביחד עם הפועל חיפה, ניצחה שבעה והפסידה ארבעה בלבד. שתי הקבוצות נפגשו עד עתה 13 פעמים בליגה הסדירה, כשמכבי תל אביב מנצחת 12 משחקים, וקרית אתא עם ניצחון אחד בלתי נשכח, במשחק הראשון בין הקבוצות, 83:85 ביד אליהו.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי ההפסד בדרבי, הפסד שצורב לאנשי המועדון גם בגלל שמדובר בהפסד ליריבה העירונית הגדולה, אבל גם בגלל איבוד יתרון בן 12 נקודות באמצע הרבע האחרון. במכבי יודעים כי התבנית של פתיחת יתרון ואיבודו באופן מהיר לא מקובל והם רוצים לעצור את כדור השלג כמה שיותר מהר. בניגוד לדרבי, במשחק הקרוב נגד קרית אתא צפוי עודד קטש לחלק את דקות המשחק בין שחקני הסגל, כשהבשורה העיקרית היא חזרתו של לורנזו בראון, שנרשם להתמודדות אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בגלל התכווצות בגבו.

רז אדם, עירוני קרית אתא. דני מרון
קרית אתא סומכת על הישראלים. רז אדם/דני מרון

קרית אתא היא הקבוצה המפתיעה ביותר בעונה הנוכחית בליגת העל. החבורה של שרון אברהמי היא קבוצה צנועה מבחינת תקציב, אבל לא מבחינת תוצאות כשהיא ניצחה כבר את הפועל חולון והפועל תל אביב. קרית אתא נקלעה לאחרונה למספר תוצאות פחות טובות, אבל ביום חמישי הצליחה לבלום את המומנטום השלילי עם ניצחון חוץ על הפועל חיפה שהרחיק אותם רשמית מאזור התחתית. בקרית אתא ממשיכים לשחק עם שלושה זרים בלבד, הכי מעט בליגה נכון לעכשיו, ומאמינים בישראלים שלהם שלוקחים אחריות - בן שרף המוכשר, רז אדם, גיא פלטין ותומר פורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully