וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי פתח אחרי הסערה באנטליאספור, עבדה בישל ב-0:5 של סלטיק

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 21:46

הקשר הישראלי שיחק 89 דקות ב-1:1 מול קוניאספור, שחקן הכנף פתח לראשונה מאז הפציעה והכין את השלישי בגביע מול באקי ת'יסל

תקציר: אנטליאספור - טרבזונספור 1:1 (שער של שגיב יחזקאל)/ספורט1

אחרי השעיית שגיב יחזקאל שחזר לישראל בעקבות סערת המעצר והעליהום כלפיו בטורקיה, ועזיבתו של עדן קארצב למכבי תל אביב, רמזי ספורי נשאר הישראלי היחיד בליגה הטורקית בכדורגל. היום (ראשון) פתח הקשר בהרכב אנטליאספור ושיחק 89 דקות ב-1:1 בחוץ מול קוניאספור. אדם בוקסה הפולני השווה בנגיחה בדקה ה-69 והשאיר את אנטליאספור במקום השביעי, אחרי שסטיבן אנזונזי, אלוף העולם עם צרפת ב-2018, כבש לזכות קבוצת התחתית בדקה ה-43.

כזכור, לפני שלושה ימים תקפו בתקשורת הטורקית גם את ספורי ובמאמר דעה באתר "Yeniakit" נטען כי "ספורי היה חלק מהמזימה של יחזקאל. אין סיכוי שהוא לא ידע, אבל לא היה לו אכפת". אותו כותב סבר גם כי יחזקאל וספורי "היו צריכים להיזרק כבר לפני זמן רב", לאחר שסירבו להשתתף בטקס לזכר הקורבנות בעזה לפני אחד המשחקים.

ליאל עבדה שחקן סלטיק. רויטרס
התאכזב מפסילת השער. ליאל עבדה הערב/רויטרס

* ליאל עבדה פתח בהרכב סלטיק לראשונה מאז החזרה מהפציעה וגם בישל ב-0:6 על באקי ת'יסל בגביע הסקוטי. שחקן הכנף הישראלי הכין את השער השלישי במשחק לקיוגו פורוהשי היפני בדקה ה-42 ולאחר מכן מצא בעצמו את הרשת של היריבה החובבנית מהליגה החמישית, אבל הדגל הורם לנבדל. בדקה ה-64 הוא הוחלף ואלופת סקוטלנד הוסיפה עוד שער בדרך לשמינית הגמר.

* יגאל בקר ישב על הספסל של זקאקיו ב-0:0 הביתי מול אומוניה ניקוסיה המדורגת שלישית בליגה הקפריסאית. זקאקיו לפני אחרונה עם 13 נקודות אחרי 20 מחזורים.

* רז שלמה נותר על הספסל של לובן שסיימה ב-1:1 ביתי מול אנדרלכט בליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully