וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 ניצחונות: פ.ס.וו מעדה לראשונה ופספסה שיא היסטורי

המוליכה שהשלימה סיבוב מושלם בהולנד פתחה את החצי השני של העונה עם 1:1 באוטרכט, ורק השתוותה לדור הזהב מ-1988 עם הפתיחה הטובה אי פעם

תקציר: אוטרכט - פ.ס.וו איינדהובן 1:1/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן רושמת עונה חריגה ויוצאת דופן בהולנד, אך היום (ראשון) היא פספסה הזדמנות לשבור שיא היסטורי שקבעה בעצמה לפני 36 שנה. הקבוצה של פטר בוס ניצחה ב-17 המחזורים הראשונים של הליגה, בדיוק חצי עונה, אולם את החצי השני החלה ב-1:1 מפתיע אצל אוטרכט. מדובר בפתיחה הכי טובה בהיסטוריה של הליגה ההולנדית, אך במקום לשבור את השיא עם ניצחון נוסף היום, פ.ס.וו גרסת 2023/24 חולקת את השיא עם דור הזהב של המועדון מעונת 1987/88 שזכה בטרבל כולל גביע אירופה.

האורחת, שאחרי המשחק מחזיקה במאזן שערים מפלצתי של 8:60, כבר ראתה את עצמה נוגעת בניצחון ה-18 כשיוהאן בקאיוקו נגח פנימה את ה-0:1 בדקה השביעית. המארחת מתחתית הטבלה חזרה בדקה ה-53 משער שוויון של עותמאן בוסאיד, והיא הצליחה להחזיק מעמד בדרך לנקודה יוקרתית במיוחד.

למרות תחושת ההחמצה, פ.ס.וו עדיין דוהרת לעבר תואר האליפות והיא נהנית מפער דו ספרתי על פני השנייה בטבלה והאלופה המכהנת פיינורד. בחודש הבא פטר בוס יפגוש את האקסית שלו, בורוסיה דורטמונד, בשמינית גמר ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully