וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים טוענת: "הפקח - אוהד בית"ר ירושלים. תגובות המשטרה מסיטות אש"

האדומים הגיבו לאירועי האלימות המשטרתית ביציעי טדי בשבת, וטענו כי הכל החל עם פקח ש"החליט להרוס את המשחק": "יציע נורמטיבי ורגוע הפך לזירת בלהות. נפעל כדי שכל מי מהם שנטל חלק בהתנהגות המבישה, ישא באחריות"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל ירושלים הגיבה היום (ראשון) לאירועים החריגים באצטדיון טדי אמש, כאשר רבים מאוהדי הקבוצה חוו אלימות משטרתית קשה, לטענתם, וביניהם גם העיתונאי חיים לוינסון.

"פקח עירייה - זהותו ידועה לנו, ברשתות החברתיות מזוהה כאוהד בית"ר ירושלים - החליט להרוס את משחק הכדורגל אתמול בטדי, כשעלה ליציע אוהדי הפועל ירושלים במהלך המחצית הראשונה, בהתרסה מופגנת ותוך התנהגות ברוטלית בטענה להדלקת סיגריה ביציע", הסבירו האדומים. "בעקבותיו עלו פקחי עירייה נוספים. יחד איתם: שוטרי משטרת ישראל. תוך רגעים ספורים הפך יציע נורמטיבי לחלוטין, רגוע לגמרי, יושביו מלח הארץ, חיילים בחופשה מהמלחמה בעזה, גדוש בילדים קטנים, במשחק נטול אמוציות מיוחדות ו-וודאי ללא כל רמז לאלימות - לזירת בלהות.

"הפקחים והשוטרים היכו את כל מי שהיה בסביבה, באלימות משולחת רסן - ומתועדת היטב, בשלל סרטונים ברשת. מעצרים ועיכובים מופרכים, מהומה שממשיכה באופן יזום על ידי אנשי החוק במבואת האצטדיון, ילדים בוכים שנדחקים מהטריבונות בנסיון להימלט - ארוע מעורר פלצות שקורה לצערנו לא בפעם הראשונה באצטדיוני הכדורגל".

הציוץ של חיים לוינסון

במועדון הוסיפו ואמרו: "הפועל ירושלים לא תעבור לסדר היום על הארוע הזה במגרשה הביתי. האלימות הזו אינה גזרת גורל. תגובות המשטרה עד כה מתחמקות, מסיטות אש, התיעודים שהיא מפרסמת מגמתיים ולא משדרים כי היא עושה לחקר האמת, אלא לציפוף שורות. היציע שלנו ידוע כמקום נעים ומשפחתי, וגם אמש היה כזה, עד למופע של "שומרי החוק". אנחנו נפעל כדי שכל מי מהם שנטל חלק בהתנהגות המבישה, ישא באחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully