וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מפתיע: ארטיום זבלין עשוי לחתום בהפועל אילת

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 14:47

הסנטר (36, 2.17) ששיחק בעבר בצסק"א מוסקבה, קאזאן, קובאן ושלל קבוצות רוסיות נוספות עשוי לחבור לקבוצה הדרומית. מחזיק באזרחות ישראלית אחרי שעשה עלייה בחודש יוני האחרון

שחקן צסק"א מוסקבה לשעבר ארטיום זבלין לצד טרז'ן לנגדון. Mikhail Serbin, CSKA Baske, אתר רשמי
קול מן העבר. זבלין/אתר רשמי, Mikhail Serbin, CSKA Baske

הפועל אילת פתחה את העונה בצורה רעה מאוד ונמצאת לפני המשחק הערב (ראשון, 19:00) נגד הפועל באר שבע במקום האחרון בטבלה. אחת הסיבות המרכזיות לכישלון של אילת הוא היעדר סגל ישראלי טוב, כשהמקומי הבולט של הקבוצה טי ג'יי קליין לא חזר אחרי פרוץ המלחמה, ולקבוצה אין קשר איתו נכון להיום.

לוואלה! ספורט נודע כי מי שעשוי להחליף את קליין הוא הסנטר ארטיום זבלין, המשחק היום בקבוצת צמוקי מינסק הבלארוסית. זבלין עלה ארצה בחודש יוני האחרון וקיבל תעודת זהות ישראלית, לאחר מכן בחר שלא לחתום בקבוצה בליגת העל והמשיך לבלארוס, אך כעת נראה שהוא בדרך להיות החיזוק של אילת.

זבלין (36, 2.17) גדל במחלקת הנוער של סראטוב לפני שהגיע לצסק"א מוסקבה בשנת 2007, והיה בסגל הרחב של הקבוצה שזכתה ביורוליג באותה עונה. זבלין שיחק בסך הכל 8 משחקי יורוליג בארבע שנים, לפני שהמשיך ללוקומוטיב קובאן שגם במדיה לא בדיוק היה לשחקן מוביל. בקיץ 2012 לקח צעד אחורה לספרטק פרמיורה, ואחרי עונה נוספת בקריליי קרסניי, בה רשם 6.6 נקודות למשחק ב-VTB, חזר הביתה לסראטוב ורשם עונה טובה מבחינתו עם 8.3 נקודות למשחק.

ארבע עונות שיחק זבלין בסראטוב, כולל עונה אחת ביורוקאפ, ובקיץ 2019 עבר לפרם, היה שחקן קבוע בסגל הקבוצה, ורשם עונה טובה של 10.4 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה היה חלק בסגל הרחב של יוניקס קאזאן, וזכה עם הקבוצה ב-VTB. העונה שיחק משחק אחד בלבד ב-VTB במדי מינסק, ב-25 בדצמבר, וסיים עם 6 נקודות ו-3 ריבאונדים ב-10 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully