וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סביליה ובטיס מתעניינות בעומרי גלזר

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 13:14

ב"אס" טוענים: שתי הקבוצות הבכירות של אנדלוסיה בודקות את האפשרות לרכוש את שוער הנבחרת מהכוכב האדום. לפי הדיווח, סביליה כבר פנתה לסרבים. גם בפרמיירליג ובסרייה A עוקבים אחרי גלזר

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

היכולת הטובה בליגת האלופות עשתה את שלה? על פי דיווח ב"אס", סביליה וריאל בטיס בודקות אפשרות לרכוש את עומרי גלזר. על פי הדיווח, השוער בן ה-27 שסיים כמלך העצירות של שלב הבתים בליגת האלופות והציג יכולת מרשימה, מעורר התעניינות גם בקרב קבוצות פרמיירליג וסרייה A.

ב"אס" טוענים כאמור ששתי הקבוצות הבכירות מאנדלוסיה רוצות לרכוש את גלזר, אם כי מדגישים שסביליה היא הקבוצה הפעילה מבין השתיים, ואף כבר פנתה לכוכב האדום. כזכור, גלזר הצטרף לכוכב האדום בקיץ האחרון יחד עם ברק בכר, אולם לאחר עזיבתו של המאמן פורסמו דיווחים לפיהם מילאן בוריאן שעמד בין הקורות של הכוכב האדום לפניו, עשוי לחזור לקדנציה נוספת בקבוצה.

גלזר חתום בכוכב האדום עד קיץ 2026 ועל פי "טרנספרמרקט", שווי השוק שלו עומד על כ-2 מיליון יורו.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
ישתדרג לספרד? גלזר/רויטרס

גלזר (27) חתם בכוכב האדום בלגרד במהלך הקיץ, אחרי מינויו של ברק בכר, ובינתיים בהחלט עמד בציפיות. הישראלי סיפק מספר משחקים מצוינים בליגת האלופות, ועורר עניין בין היתר אצל ריימס הצרפתית. הוא ספג העונה 31 שערים ב-26 משחקים בכל המסגרות.

"התחלנו את העונה נהדר", סיפר גלזר לפני מספר ימים. "ניצחנו במשחקי אימון יריבות כמו זניט, פנרבחצ'ה, פיורנטינה - ועשינו את זה בקלות - גם במחזורים הראשונים בליגה. אני לא יודע למה זה השתנה, זה הכדורגל. בכר עבד יומם וליל כדי שהכוכב האדום תצליח, אני יודע את זה... אבל לפעמים דברים לא מתחברים. הוא ואנשי הצוות שלו הם אנשים נהדרים וגם מקצוענים אמיתיים. ברק מאמן מצוין, הוא זכה בתארים בישראל, הוא אימן בליגת האלופות... הוא ניסה לתקן את המצב, אבל זה לא הצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully