וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שחקן השנה? רונאלדו תוקף: "לא מאמין בטקסי הפרסים האלה"

כוכב אל נאסר טוען: "המספרים לא משקרים, והם מלמדים על עובדות. אי אפשר לקחת ממני את תואר מלך השערים בעולם. חשבו שאני גמור"

תקציר: איסתקלול - אל נאסר 3:1. שער בכורה לכריסטיאנו רונאלדו בליגת האלופות של אסיה/ספורט1

רבים ברחבי הכדורגל העולמי הופתעו בשבוע שעבר, כשליאונל מסי הוכתר כשחקן השנה של פיפ"א. כריסטיאנו רונאלדו צפה בטקס מהבית, אחרי שסיים את שנת 2023 עם 54 כיבושים - יותר מכל שחקן אחר בכדורגל העולמי, ובריאיון שהעניק ל"רקורד", טען הפורטוגלי שכבר לא אכפת לו מפרסים אישיים: "אני לא מאמין בהם יותר, ולא בגלל שלא זכיתי. יש מספרים, והמספרים לא משקרים. אי אפשר לקחת ממני את תואר מלך השערים בעולם השנה, כי זה אמיתי, וזה משמח אותי כי המספרים מלמדים על עובדות".

על כך שכבש את שעריו בליגה חלשה, אמר: "שמעתי אנשים שמדברים ככה, אבל המקצוענים יודעים כמה קשה זה לכבוש, בין אם בערב הסעודית, איטליה, ספרד או פורטוגל. שער הוא שער. אני גאה מאוד שניצחתי שחקנים כמו ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה והארי קיין. אם מסתכלים על מה שקרה לי במנצ'סטר יונייטד ועם הנבחרת, אנשים חשבו שאני גמור. אבל האמת היא שהיתה לי תקופה נהדרת באל נאסר, ובגלל זה כבשתי 54 שערים".

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ אל נאסר. GettyImages
לא מתכוון לעצור. רונאלדו/GettyImages

אם כך, לא נשמע ש-CR7 מתכנן קאמבק לאירופה בכלל או לפורטוגל בפרט בקרוב. "לחזור לליגה הפורטוגלית יהיה חסר תועלת", אמר, "אני בן 39 עוד כמה ימים, ואשחק את העונה הזאת ואחת נוספת באל נאסר. אם הכל יהיה בסדר בגיל 41 או 42, אני לא יודע. אבל לחזור לפורטוגל זה לא על הפרק כרגע. אני לא מופתע מהרמה שלי כרגע ויודע שאני מסוגל לכבוש עוד המון שערים, גם באל נאסר וגם בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully