וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי: "אנחנו מדברים המון על הספיגות, וחייבים לכבוש מקרנות"

21.1.2024 / 10:30

הקשר יודע: "מכבי חיפה נראית טוב, באר שבע מנצחת כל הזמן", וזה הזמן לתקן את הליקויים במכבי תל אביב. לקראת הפועל פתח תקוה (20:00, ספורט4), הוא מברך על סגירת המעגל עם הגעתו של קארצב ("שמחים על כל שחקן טוב שחותם") ועל המערך החדש ("יאפשר לנו גיוון")

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

"כלום לא יבוא לנו בקלות בחיים", אומר גבי קניקובסקי לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:00, ספורט4) מול הפועל פתח תקוה. מכבי תל אביב תגיע לאיצטדיון שלמה ביטוח אחרי שידעה לעצור את המפולת של איבוד 7 הנקודות בשלושה משחקים עם ניצחון בדרבי ביום רביעי האחרון, וכעת אין לה שום אפשרות להרשות לעצמה לאבד עוד נקודות. "אנחנו צריכים להיות מרוכזים במה שאנחנו חייבים לעשות יותר טוב. מכבי חיפה נראית טוב, הפועל באר שבע מנצחת כל הזמן".

הדבר המרכזי עליו אתם צריכים לתת את הדעת זה שבכל משחק אתם סופגים. כל כך קשה לכם לשמור על שער נקי?

"אנחנו מדברים בינינו הרבה בחדר ההלבשה על זה שאנחנו סופגים. אנחנו רוצים לסיים משחקים בלי לספוג. בדרבי, המאמן עבר לחמישה שחקנים בהגנה ובכל זאת ספגנו פעמיים. משחק ההגנה הוא של כולם ואנחנו חייבים להשתפר".

עוד ליקוי גדול שלכם, אתם לא מייצרים דבר בקרנות. אתה מרים הרבה פעמים את הכדורים לרחבה והקבוצה לא מייצרת דבר מכמות גדולה של קרנות בכל משחק.

"רובי והעוזרים מדברים איתנו הרבה. אנחנו צריכים יותר רצון ואגרסיביות בקרנות כדי להבקיע. הצוות נותן את הדגש הזה. אנחנו צריכים להשתפר".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
"גם בדרבי ניסו לצופף ומצאנו את הפרצה". קניקובסקי/אריאל שלום

הפועל פתח תקוה בטח תתגונן ותצא למתפרצות ואתם לא אוהבים את האתגרים האלה.

"זה לא חדש לנו. גם הפועל תל אביב הלכה אחורה אחרי שהשוותה. אנחנו צריכים למצוא את הפרצות, אפילו באמצעות כדור נייח ולעשות את העבודה".

בזמנו חזרת למכבי תל אביב בטרייד עם עדן קארצב שעבר לנתניה והנה הוא חזר למכבי תל אביב.

"אנחנו שמחים על כל שחקן טוב שמצטרף. עדן בא לסייע לנו אחרי שעבר ימים לא פשוטים בטורקיה. בכלל, לא פשוט להיות כרגע ישראלי בחו"ל. אני לא רוצה לחשוב מה עבר שגיב יחזקאל ולשמחתנו, הוא שוב בארץ איתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עדן קארצב, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
סגירת מעגל, גם עבור קניקובסקי. קארצב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בדרבי החלפתם סוף סוף מערך. זה יכול ליצור קושי אצל היריבות להתכונן אליכם.

"מערך נוסף מאפשר לנו גיוון וזה דבר מצוין. אנחנו בקישור היינו אותו הדבר, אבל היו שינויים במשחק הלחץ. אני מסכים שזה יכול לסייע לנו, אם נשחק בכמה מערכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully