וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הדומיננטי בליגה? המועמד ל-MVP שלח מסר נוסף לכל ה-NBA

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 8:54

גילג'ס אלכסנדר קלע למעלה מ-30 נקודות בפעם ה-30 העונה (יותר מכל שחקן אחר בליגה) והוליך את אוקלהומה סיטי לניצחון שני על היריבה על פסגת המערב מינסוטה. אנתוני אדוארדס טוען שהשופטים עזרו לו: "קשה לנצח כשאי אפשר לגעת בו"

שחקן אוקלהומה סיטי שיי גילג'ס אלכסנדר מול שחקן מינסוטה טימברוולבס אנתוני אדוארדס. רויטרס
דו-קרב מרתק. SGA מול אדוארדס/רויטרס

הקרב על פסגת המערב נפתח הלילה (בין שבת לראשון) מחדש, כשאוקלהומה סיטי יצאה עם ידה על העליונה בקרב הקבוצות המפתיעות בליגה. הת'אנדר חגגו 97:102 על מינסוטה, וכעת הפער ביניהן עומד על משחק אחד בלבד.

היה זה גם מפגש בין שניים מהכוכבים הצעירים המלהיבים ביותר שידעה הליגה בשנים האחרונות, וגם בו ניצח נציג הת'אנדר - שיי גילג'ס אלכסנדר המשיך את העונה המופלאה שלו עם 33 נקודות, לעומת אנתוני אדוארדס שנעצר על 19 בצד השני, עם אותה כמות של איבודים ואסיסטים (5).

זו לא הפעם הראשונה ש-SGA מתעלל בהגנה הטובה בליגה העונה. במפגש הראשון ביניהן (106:103 למינסוטה) קלע 32, ובשני (106:129 ל-OKC) סיים עם 34. למעשה, יש לו העונה לא פחות מ-30 משחקים של 30 נקודות או יותר - יותר מכל שחקן אחר בליגה.

בכך, הצליחו הת'אנדר לסגור פיגור 12 נקודות, עם רבע אחרון של 14:28. גילג'ס אלכסנדר היה זה שלקח אחריות, כמובן (11 נקודות ברבע המכריע), ולא בפעם הראשונה העונה. "הוא היה במצבים האלה כל כך הרבה פעמים", אמר חברו לו דורט. "אני לא מופתע שהוא קולע זריקות כאלה. יש לו כל כך הרבה ביטחון, וכולנו בוטחים בו".

עדות למצב הרוח בת'אנדר כרגע:

שיי הגיע לקו 13 פעמים (קלע 12), ולפי אנתוני אדוארדס, "קשה להתמודד עם השריקות שהוא מקבל. קשה לעצור אותו. אסור לגעת בו, ואי אפשר להתמודד עם זה. אוקלהומה סיטי קבוצה טובה, בעיקר כשהיא מקבלת שריקות כאלה".

"הראינו אופי גדול", התמוגג המאמן המנצח מארק דייגנולט. "היכולת שלנו לעשות הגנה, גם בערב לא מושלם, הראה על חוזק נפשי גדול מאוד של הקבוצה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully