וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוסאסונה נקנסה בעקבות קריאות הנאצה נגד שון וייסמן

בספרד פורסם שאירועי המשחק נגד גרנאדה, שעל הישראלי נאסר להגיע אליו עקב התרעות בטחוניות, עלו ביוקר לקבוצה שאוהדיה הניפו דגלי פלסטין וקראו למותו של החלוץ

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אוסאסונה נקנסה ב-18 אלף יורו בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק נגד גרנאדה, קבוצתו של שון וייסמן. השתיים נפגשו ב-20 באוקטובר, פחות משבועיים מאז פרוץ המלחמה ואוהדים רבים הניפו באצטדיון דגלי פלסטין, על אף שבליגה הספרדית אסרו את הכנסתם. גרוע מכך, האוהדים קראו "מוות לווייסמן", שנותר מחוץ לסגל עקב התרעות בטחוניות שהתקבלו ועל כן מלכתחילה נאסר עליו להגיע למשחק החוץ.

לכן, אוסאסונה עמדה לדין והבוקר (ראשון) נחשף בספרד עונשה. באתר "elconfidencial" פורסם כי בכוונת אוסאסונה לערער על העונש - הובהר בידיעה שהמועדון מתנגד בתוקף לשירים נגד החלוץ הישראלי, אלא מוחה על כך גובה הקנס בטענה שאין אחידות בעונשים בין הקבוצות.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
נאסר עליו להגיע למשחק מסיבות בטחוניות. וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

זה לא מפתיע שהישראלי נמצא על המוקד בימים אלה, אך וייסמן לא תרם לכך כאשר פרסם באינסטגרם תמונה שבה רואים חיילי צה"ל מכוונים נשקים לעבר חשודים פלסטיניים וכתב "למה לא יורים להם בראש?". הפוסט נמחק, אך תלונה הוגשה נגדו במשטרה בטענה "פשע שנאה" ואוהדים רבים בספרד הגיבו לכך ביציעים - אוהדי בורגוס מהליגה השנייה אליה הוא הוזכר כמועמד לאחרונה, אף הביעו התנגדות נחרצת לצירפו ברשתות החברתיות בעקבות המלחמה בעזה והתנהגותו בתחילתה.

בכל אופן וייסמן לא צפוי להישאר בגרנאדה בחצי העונה הבאה מסיבות מקצועיות ומחפש בימים אליה קבוצה חדשה לעבור אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully