וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב עקיצות בין הבעלים: "הפועל תל אביב הקבוצה הטובה בארץ"

21.1.2024 / 13:35

כך טען עופר ינאי, אדלסון של הפועל ירושלים הגיב: "להגיד שאתם חסרים, לא מוסיף ביטחון לשחקנים" - וזה לא הסוף. בקבוצה לא מסתנוורים, מנפורד מסביר את ההתפוצצות: "לוקח מה שההגנה נותנת לי. האווירה הרימה אותנו". הורד מתקרב לחזרה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

הפרצופים של אנשי הפועל תל אביב במחצית נגד מכבי תל אביב אמש (שבת) היו מודאגים מאוד. האדומים היו אחרי 20 דקות חלשות והתחושות לא היו טובות. בסיום, אחרי שהצליחו לרשום מהפך ענק ולנצח 86:89, אותם אנשים מודאגים כבר חייכו וחגגו.

במשך 35 דקות הפועל תל אביב הייתה פחות טובה מהיריבה העירונית שלה. גם אם הובילה פעם אחת ברבע השלישי, היא לא הייתה שם באמת. 5 דקות וחצי לסיום קלע אקסביאר מנפורד שלשה, הוריד ל-69:77, וסימן את תחילת המהפך. מנפורד קלע בשלב הזה 12 מ-14 הנקודות של הפועל, נתון מדהים אחרי שלא קלע נקודה במשך שלושה רבעים, וכדי להשלים את הקאמבק ההירואי, תומר גינת הוסיף שלוש נקודות ראשונות במשחק, וקטע 53 וחצי דקות בלי נקודות מאז הרבע השלישי נגד פריז ביום שלישי. מנפורד היה שם כדי לסגור את המשחק, והאדומים יצאו עם הניצחון הגדול.

"הפועל תל אביב הפצועה והחסרה - ניצחה את הפועל ירושלים הטרייה והעמוקה. הפועל תל אביב הפצועה והמותשת ניצחה את מכבי תל אביב בסגל כמעט מלא. הפועל תל אביב היא קבוצת הכדורסל הטובה בישראל", כתב הבעלים עופר ינאי היום. "הניצחון הגיע בדרך שמאפיינת את הקבוצה, המועדון וקהילת האוהדים. ערכי החברות והרעות באו לידי ביטוי אמש על המגרש כששחקנים התעלו ואיפשרו לנו להישאר בתמונה, גם כשלחברים שלהם הלך פחות טוב. גאה בקבוצה, גאה בקהל".

בנקודה הזו החל קרב עקיצות בין הפועל תל אביב והפועל ירושלים בטוויטר. בעלי הירושלמים מתן אדלסון הגיב וכתב: "כאילו שהפועל תל אביב הקבוצה הפצועה או העייפה היחידה בליגה. ולקרוא לקבוצה שלך 'חסרה', אני לא חושב שזו מוסיף ביטחון לשחקנים על הספסל. בכל אופן, תודה על ערב מהנה וניצחון גדול בסיום. כבר לא יכול לחכות לפגוש אתכם ולנצח אתכם במשחק הבא".

קייל אלכסנדר לצד קסבייר מנפורד הפועל תל אביב. דני מרון
כולם חיכו לו, והוא התפוצץ ברגע הנכון. מנפורד חוגג עם אלכסנדר/דני מרון

"הם שמרו אותי חזק הגנתית ונפטרתי מהכדור, בסוף המשחק רציתי להיות יותר אגרסיבי כדי להגיע לזריקות שלי, ולמזלי זה נכנס", הסביר מנפורד את ההבדל בין שלושת הרבעים הראשונים להצגה שלו בסיום, "אני לוקח מה שההגנה נותנת לי. הקבוצה שלי בוטחת בי. כולנו צריכים להרים את המשחק שלהם. ג'יילן בחוץ, ג'ייקובן בחוץ, וויל גם היה צריך להרים את עצמו כדי לנצח את המשחק. זה מדהים, היינו עייפים אבל האווירה מרימה אותנו, זה כיף לחזור ולשחק מול אולם מלא".

בהפועל תל אביב הודו בסיום המשחק כי זה היה דרבי שהם "גנבו", כלשון אנשי הקבוצה, "מבחינת רמת כדורסל לא הגיע לנו לנצח, אבל לא בטוח שגם למכבי", אמר אחד מאנשי הפועל. "זה היה משחק רע במשך שלושה רבעים, והצגה של כדורסל בסוף. כל כך שמחים להיות בצד המנצח, אבל רואים שאנחנו עוברים תקופה קשה. לשחקנים קשה להגיע לשיא שלהם עם כל העייפות".

מלבד מנפורד, הצטיינו בהפועל עוד ארבעה שחקנים שעל שלושה מהם היה פחות עומס לאחרונה - וויל קאמינגס ודז וולס הצטרפו רק לפני מספר שבועות ובראיין אנגולה רק חזר מפציעה. קייל אלכסנדר הוא בין השחקנים שמשחקים יותר, אבל הצליח בדרבי להתעלות עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים.

בקבוצה ממש לא שידרו בסיום תחושות של אופוריה. "זה עדיין מוקדם, אנחנו צריכים להתקדם ולהשתפר כקבוצה. אנחנו רוצים לחבר את כולם, ירושלים ומכבי קבוצות טובות, אני לא רוצה לדבר מוקדם מדי", אמר מנפורד, "השחקנים החדשים הם בחורים טובים, ברור שהם יודעים לשחק. אין לנו יותר מדי אימונים, אבל אני, בר ותומר רוצים לגרום להם להרגיש הכי טוב שאפשר".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
"לא רוצים לדבר יותר מדי". שחקני הפועל תל אביב חוגגים/דני מרון

האזינו: אהרל'ה ויסברג על הדרבי התל אביבי

מחר, לראשונה מזה הרבה זמן יקבלו שחקני הפועל יום חופש אמיתי בלי טיסות והגעה לפנות בוקר ישר לבית. השחקנים יחזרו להתאמן ביום שני בבוקר בהיכל שלמה, ייצאו בשעות אחר הצהריים בטיסה לא ישירה לבלגרד, וביום שלישי יתאמנו בבירת סרביה לקראת המשחק החשוב ביורוקאפ נגד פרומיטיי של ננו גינזבורג.

ג'יילן הורד הוא השחקן הבא של הפועל שאמור לחזור בקרוב לאימונים. בהפועל העריכו כי קיים סיכוי קטן שהורד יוכל לשחק בשבוע הבא במשחק החוץ נגד בדאלונה בספרד. השחקן ממשיך לעבור טיפולים כדי להכשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully