וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסקות בסגנון מכבי ת"א: 16 לאבדיה, הוויזארדס הפסידו לספרס

וושינגטון הובילה ב-12 חמש דקות לסיום, אבל נכנעה 131:127 לאחת הקבוצות החלשות בליגה. אבדיה רשם משחק שמיני ברציפות בספרות כפולות, הוסיף 7 ריבאונדים ותפקד לא רע בהגנה על וומבניאמה (24 ו-6 חסימות), אבל הקבוצה שלו סגרה עוד שבוע עגום

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

בכל פעם שנראה שוושינגטון לא מסוגלת לצלול נמוך יותר, מגיע שפל חדש. הלילה (בין שבת לראשון) הוויזארדס רשמו עוד רגע עגום בעונה הגרועה, לאחר שהפסידו 131:127 לסן אנטוניו החלשה במשחק בבית, בו הוליכו בפער דו ספרתי עמוק בתוך הרבע האחרון.

ההפסד הוריד את וושינגטון למאזן 34:7, והיא מגיעה לנקודת החצי של העונה הרגילה כשהיא שברירית במיוחד, אחרי שבוע בו נוצחה בבית על ידי שתי הקבוצות עם המאזן הגרוע ב-NBA (מלבד סן אנטוניו, נכנעו גם לדטרויט).

מבחינה אישית, זה היה עוד משחק טוב עבור דני אבדיה, שהמשיך את התקופה החיובית. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה כרגיל, קיבל 32 דקות והגיע ל-16 נקודות באחוזים טובים (7 מ-11 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 1 מ-1 מהעונשין), לצד 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים, חטיפה ואיבוד. זה היה המשחק השמיני ברציפות שאבדיה קולע בספרות כפולות, אחרי שבמשחק הקודם הגיע לשבעה כאלה ושבר את שיאו האישי ב-NBA.

בהגנה, קיבל אבדיה משימה מאתגרת ומעניינת כשצוות ברוב הדקות לויקטור וומבניאמה, הרוקי הענק של סן אנטוניו, שחזר לפרקט אחרי שהחמיץ את המשחק הקודם. למרות כמה פוזשנים הגנתיים מרשימים של אבדיה, וומבי סיים עם 24 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 חסימות ולא פחות מ-6 חסימות, כשהוא מנצח במצ' אפ הפרטי את חברו הטוב ומי ששיחק איתו בצרפת בעבר בילאל קוליבאלי, שניפק 14 נקודות מהספסל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'רמי סושאן, סן אנטוניו ספרס. Jess Rapfogel, GettyImages
נקודת אור. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel
ויקטור וומבניאמה, סן אנטוניו ספרס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
רגעים יפים גם בהגנה. אבדיה מול וומבניאמה/רויטרס

המחצית הראשונה הייתה נטולת הגנות, כפי שניתן לצפות משתיים מהקבוצות הכי חלשות בליגה בתחום. סן אנטוניו שמרה על יתרון קל וירדה למחצית בפלוס 6, אבל היתרון שלהם נמחק לקראת הכניסה לרבע האחרון, כשלוח התוצאות מראה על שוויון. דקות טובות של וושינגטון עם אבדיה לצד שחקני החמישייה השנייה עזרו לוויזארדס לברוח ולפתוח יתרון דו ספרתי, כשחמש דקות לסיום, הם משלימים ריצת 9:21 ועולים לפלוס 12.

אלא שאז ווס אנסלד ג'וניור החזיר את שחקני החמישייה הראשונה והוריד גם את אבדיה לספסל, ומשם החלה ההתרסקות. רצף החטאות של קייל קוזמה בדקה האחרונה לצד דיוק וקור רוח דווין ואסל וג'רמי סושאן מהספרס בצד השני, העבירו את היתרון לצד של האורחת, ולוויזארדס לא היו תשובות עד הבאזר.

מלבד וומבניאמה שכיכב, סן אנטוניו קיבלה גם 23 נקודות מג'רמי סושאן, 21, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מדווין ואסל ו-19 ו-9 ריבאונדים מקלדון ג'ונסון.

שחקני סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה, דווין ואסל. Jess Rapfogel, GettyImages
צחקו אחרונים. וומבי ודווין ואסל/GettyImages, Jess Rapfogel

את וושינגטון הוביל הסנטר החדש מרווין באגלי, שהצטיין עם דאבל-דאבל שני רצוף בהיעדרו של דניאל גאפורד הפצוע וסיים עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים. לצד אבדיה, גם קורי קיספרט וג'ורדן פול קלעו 16, בעוד קייל קוזמה הסתפק ב-11 באחוזים רעים (5 מ-14 מהשדה, 0 מ-4 מהשלוש) לצד 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

הוויזארדס שהפסידו תשעה מעשרת משחקיהם האחרונים כולל שלושה משחקים רצופים, ינסו להפתיע בעוד פחות מ-24 שעות את דנבר האלופה, שתתארח ב-DC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully