וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.1: ניוקאסל הודיעה לבאיירן מינכן שטריפייר לא יעזוב

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 14:30

הבווארים יפנו לאופציית מוקיאלה אחרי סירוב המגפייז לשחרר את הכוכב, גם ווילסון לא צפוי לעזוב. מנצ'סטר סיטי תציע חוזה חדש לקווין דה בראונה לאור החשש מהכסף הסעודי?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

רשמי

* העברה בתוך הבונדסליגה: הבלם ההונגרי אטילה סולואי הושאל מהופנהיים לפרייבורג. בהסכם אין סעיף רכישה, כך שהוא אמור לחזור בעוד כחצי שנה.

* עסקה נוספת בתוך גרמניה: שחקן הכנף גריט הולטמן הושאל מבוכום לדרמשטאט. את חצי העונה האחרונה העביר באנטליאספור, אך מיעט לשחק וכעת הושאל.

שמועות

* לפי "מארקה", המועמד החדש לריאל מדריד הוא המגן הימני של ג'ירונה יאן קוטו, המושאל בשנים האחרונות להפתעת העונה בספרד ממנצ'סטר סיטי.

* ב"מירור" טוענים: קבוצות מסעודיה לוטשות עיניים לכיוונו של קווין דה בראונה, ועל כן מנצ'סטר סיטי צפויה להציע לו חוזה חדש, עד קיץ 2026.

* ב"סקי ספורטס" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את מתייס דה ליכט בקיץ. השדים האדומים צפויים להגיש הצעה עבור באיירן מינכן בניסיון לסגור את העסקה בשלב מוקדם.

* ערב הסעודית מתכננת להוציא הקיץ 2.3 מיליארד יורו על שחקנים עבור קבוצות הצמרת של הליגה, כך על פי ה"גרדיאן" הבריטי. המטרות העיקריות - מוחמד סלאח וקווין דה בראונה.

* ניוקאסל מעוניינת להחתים את מאנו קונה מבורוסיה מנשנגלדבאך במקום ג'ואלינטון שנפצע וגמר את העונה.

* ב"בילד" טוענים שבאיירן מינכן שמה את מרטין סובימנדי כמטרה עיקרית לקראת חלון ההעברות של הקיץ. גם ברצלונה וארסנל מעוניינות בקשר של ריאל סוסיאדד.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
קאלום ווילסון, חלוץ ניוקאסל. רויטרס
יעזוב לספרד? ווילסון/רויטרס

* נאפולי הגישה הצעה משודרגת לנוטינגהאם פורסט עבור הקשר הבלגי אוראל מנגאלה. אלופת איטליה מציעה לצרף אותו בהשאלה לחצי עונה עם חובת רכישה בעסקה שמוערכת בכ-30-35 מיליון יורו.

* לפי ה"גזטה דלו ספורט" מילאן תשאיל את לוקה רומרו לאלמריה.

* לפי התקשורת האנגלית, ניוקאסל הודיעה לבאיירן מינכן על סירובה לשחרר את המגן הימני קירן טריפייר. גם קאלום ווילסון לא צפוי לעזוב לאתלטיקו מדריד שניסתה לצרפו בהשאלה, כך על פי הכתב קרייג הופ. באשר לאלופת גרמניה, היא צפויה לכעת לפנות לאופציית נורדי מוקיאלה מפריז סן ז'רמן.

* המגן הימני אמרסון רויאל מרוצה בטוטנהאם על אף שאיבד את מקומו בהרכב לפדרו פורו, אבל אל נאסר מנסה לפתות אותו ואת התרנגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully