וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר אין מה למאר: בולטימור עלתה לגמר ה-AFC, סן פרנסיסקו בגמר ה-NFC

בולטימור ניצחה את יוסטון 10:34 עם הצגה של למאר ג'קסון, ותמתין למנצחת בין באפלו לקנזס סיטי. בזכות כריסטיאן מקאפרי: מהפך לפורטי ניינרס ב-21:24 על גרין ביי. עוד מהליגה: ניק סיריאני צפוי להישאר בפילדלפיה, מקארתי בדאלאס

למאר ג'קסון מול יוסטון. הלך קשה. Patrick Smith, GettyImages
הלך קשה, אבל הסתדר בסוף. למאר ג'קסון/GettyImages, Patrick Smith

משחקי הגמרים האזוריים ב-NFL יצאו בשבת בלילה לדרך, כשבולטימור אירחה את יוסטון, ועם תצוגה מפוארת של למאר ג'קסון ניצחה אותה 10:34. הרייבנס ימתינו למנצחת בין באפלו לקנזס סיטי בלילה שבין ראשון לשני. סן פרנסיסקו אירחה את גרין ביי במאבק על הכרטיס הראשון לגמר ה-NFC והפכה פיגור לניצחון 21:24.

בולטימור - יוסטון 10:34

התוצאה הסופית מטעה מעט, משום שלא היה קל לרייבנס במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-10:10 כשהטקסאנס עשו התאמות, עצרו את למאר ג'קסון וגם רשמו טאצ'דאון בהחזרת בעיטה. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר, שם ג'קסון נכנס לחלוטין לשליטה. הקוורטרבק של בולטימור חדר לאנדזון בתחילת הרבע השלישי, מסר לטאצ'דאון בתחילת הרביעי ולאחר מכן הגיח שוב בעצמו, כדי לסיים משחק גדול עם 152 יארד ושני טאצ'דאונים באוויר ועוד 100 יארד וצמד על הקרקע.

ביוסטון הסתיימה העונה הסצסיונית של סי ג'יי סטראוד, ששיחק היטב במחצית הראשונה אבל הלך לאיבוד בשנייה. הוא סגר 175 יארד באוויר , כשהוא מסיים ללא טאצ'דאון או איבוד.

הרייבנס העפילו לגמר ה-AFC לראשונה מאז עונת הסופרבול ב-2011, שם תחכה להם המנצחת בין באפלו לקנזס סיטי, במשחק שיתקיים ב-1:30 בלילה שבין ראשון לשני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סן פרנסיסקו - גרין ביי 21:24

עם המומנטום וההתלהבות מהשבוע שעבר, הפאקרס לא היו רחוקים מסנסציה נוספת, כשעלו ליתרון 14:21 עמוק בתוך הרבע השלישי. שער שדה של ג'ייק מודי צימק ל-21:17, הניינרס קיבלו שוב את הכדור והדרייב המנצח נחתם 1:11 דקות לסיום, כשכריסטיאן מקאפרי חדר לאנדזון וקבע 21:24.

ברוק פרדי רשם 252 יארד וטאצ'דאון, מקאפרי סיים עם 98 יארד ושני טאצ'ים. 194 יארד, צמד טאצ'ים ושני איבודים לג'ורדן לאב, שהמשיך להראות הרואיות בגרין ביי, 108 יארד על הקרקע לארון ג'ונס.

הניינרס יחכו למנצחת בין דטרויט לטמפה ביי הערב ב-22:00 כדי לדעת את מי יארחו בגמר ה-NFC בשבוע הבא.

חדשות מהליגה

  • למרות הכישלונות בשלב הוויילד קארד, פילדלפיה ודאלאס צפויות להשאיר את המאמנים בתפקידם. ניק סיריאני יעמוד על הקווים בשורות האיגלס, מייק מקארתי ימשיך להדריך את הקאובויס בשנתו האחרונה בחוזה.
  • אנטוניו פירס יאמן את לאס וגאס. פירס החליף את ג'וש מקדניאלס במהלך העונה, והריידרס הכריזו עליו כמאמן ראשי לעונה הבאה.
  • אטלנטה קיימה ריאיון שני עם ביל בליצ'יק, אולם טרם נודע כמה קרובים הצדדים לסיכום, כשגם ג'ים הארבו חזק בתמונה.
  • עוד באותו נושא:
  • פוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully