וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפונסו אנדרסון חתם עד לסיום העונה בהפועל גליל עליון

הפורוורד האמריקאי (27, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בארגנטינה ובליגת הפיתוח, יצטרף לקבוצה של ברק פלג כזר שלישי אחרי שהסנטר הריסון הנדרסון שוחרר בתום שלושה משחקים בלבד

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל גליל עליון הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי אלפונסו אנדרסון ששיחק עד לאחרונה בליגה בארגנטינה. אמש הודיעה הקבוצה על שחרורו של הריסון הנדרסון, הסנטר שהגיע רק לאחרונה אך איכזב.

אלפונסו אנדרסון (27, 1.98) שיחק שנתיים באוניברסיטת יוטה סטייט ובקיץ 2021 עבר לאוניברסיטת פסיפיק שם רשם 12.1 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע. את עונתו הראשונה כמקצוען חילק בין אתלטיקו ארחנטינו דה ג'ונין מארגנטינה ואוסטין ספרס מליגת הפיתוח.

אלפונסו אנדרסון, שחקן הפועל גליל עליון. הפועל גליל עליון, אתר רשמי
אלפונסו אנדרסון, שחקן הפועל גליל עליון/אתר רשמי, הפועל גליל עליון

הקבוצה של ברק פלג פתחה את העונה בצורה מרשימה ביחס לתנאים שהיא עוברת. גליל שיחקה חלק ממשחקיה עם זר אחד, ג'יימס פלדין, לאחר מכן הצטרף עומאר סילבריו, ולאחריו הריסון הנדרסון שמיעט לשחק, ועדיין לא הייתה ליום אחד במקום האחרון בטבלה וכעת היא מדורגת במקום התשיעי כשמאזנה ארבעה ניצחונות מעשרה משחקים. הקבוצה שיחקה עד כה תשעה משחקי חוץ, כשיצטרכו בקרוב לקבל החלטה רשמית היכן יארחו את משחקי הבית שלהם בסיבוב השני, כשהאופציה המועדפת היא האולם בצפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully