וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "גם לא להפסיד זה בסדר לפעמים, לאנשים אין סבלנות"

מאמן הפועל חיפה אחרי שרצף הניצחונות נעצר: "נכנסנו רע למשחק". מימר על סירובו להצהיר שהמטרה של בני ריינה היא פלייאוף העליון: "כל ההגדרות האלה הן בולשיט"

תקציר: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה 0:0/ספורט1

מכבי בני ריינה לפחות בשעה הראשונה הייתה בשליטה כמעט מוחלטת, אבל לא הצליחה לנצל את ההזדמנויות שאליהן הגיעה. הפועל חיפה מן העבר השני נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות, אבל מבחינתה יכולה להיות מרוצה מכך שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ספיגה - והיא גם לא הייתה רחוקה מלקחת את כל שלוש הנקודות מאצטדיון גרין, אבל גיא מלמד ומוחמד קמארה רשמו החמצות גדולות בחצי השני ושתי הקבוצות נפרדו ב-0:0.

שרון מימר אמר אחרי המשחק: "הייתה לנו המון עייפות. ניסינו להכריע את המשחק במחצית הראשונה, אבל ה-0:0 שיחק לטובת הפועל חיפה. אנחנו אחרי שני משחקים כל שלושה ימים והשחקנים פה שחוקים. ריעננו את השורות, אבל העייפות נתנה את אותותיה. אני מאוד מבואס שלא הובלנו במחצית הראשונה, כי זו המחצית הכי טובה שלנו שאני זוכר העונה, אבל זו עוד נקודה ואנחנו ניקח את היכולת מהמחצית הראשונה".

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
"כל ההגדרות האלה הן בולשיט". מימר/מאור אלקסלסי

כאשר נשאל מימר אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד נגד מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל חיפה אם הוא שוב יסרב לדבר על פלייאוף העליון, השיב: "אני לא עובד אצלכם כרגע. מה יהיה שונה אם אצהיר שאנחנו נלחמים על הפלייאוף העליון ולא על הישארות? אנחנו רוצים לעשות את המקסימום, כל ההגדרות האלה הן בולשיט. כבר שמעתי פרשנים בתחילת השנה שאמרו שאנחנו המועמדים המובילים לרדת, אחרי זה שזה כישלון אם לא נהיה בפלייאוף העליון. אנחנו משחקים כדורגל מעורר כבוד ומגיע שאפו לשחקנים, אנחנו רק רוצים להמשיך את העונה היפה הזו. זו קבוצה שנבנתה ביחד עם סעיד בסול בצלמי, שידרנו שאנחנו לא מפחדים מהיום הראשון גם נגד קבוצות חזקות ואולי הפתענו אנשים מבחוץ, אבל לא את עצמנו".

הקשר רועי שוקרני הוסיף: "מה שעשינו לא הספיק כדי לנצח את הפועל חיפה, שהיא קבוצה מעולה, ואנחנו נחפש את הניצחון במקום אחר. יש המון עומס ועייפות, זו תקופה מאתגרת ואנחנו מחכים שהיא תיגמר. נגד מכבי תל אביב שיחקנו אחרי שבוע חופש ובאמת כל השחקנים הגיעו טריים, שיחקנו טוב ולקחנו נקודה. אני שמח שעצרנו את התקופה הפחות טובה ומקווה שנמשיך ככה. נשמח מאוד להיות בפלייאוף העליון, אנחנו שווים את זה גם אם הסגל טיפה קצר ויש עייפות ואני מקווה שנעשה את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"גם לא להפסיד זה בסדר לפעמים". רוני לוי/מאור אלקסלסי

בצד השני, רוני לוי היה נשמע פחות מרוצה בסיום ואמר אחרי שרצף הניצחונות של הפועל חיפה נעצר: "העייפות עשתה את שלה וגם שיחקנו בחוץ נגד קבוצה חזקה מאוד. נכנסנו רע מאוד למשחק והיה קשה, במחצית השנייה קצת השתלטנו על מרכז השדה והחזקנו בכדור, אבל לא הגענו למספיק מצבים. זו לא הייתה הפועל חיפה של המשחקים האחרונים אחרי שנכנסנו רע למשחק. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל גם לא להפסיד זה בסדר לפעמים".

כיצד יכולה הפועל חיפה לעשות עוד קפיצת מדרגה: "בשביל להיאבק על אליפות צריך סגל שרץ יחד לפחות שנתיים או שלוש ועושים התאמות וחיזוקים תוך כדי. דבר שני, קשה מאוד לצמצם את הפערים כי התקציבים משמעותית גדולים יותר ורוב הישראלים הטובים הולכים לגדולות, אבל לפעמים אפשר לבנות בסיס טוב כמו שיש לנו ואז עליו להמשיך לבנות ואולי לעשות דברים גדולים יותר. הבעיה שבכדורגל לאף אחד אין סבלנות וכולם רוצים תוצאות מהירות".

הבלם ג'ורג' דיבה הוסיף: "בחודש הראשון שמתי לב שלרוני לוי לא אכפת משמות, הוא נותן למי שטוב לשחק ואני שמח שהוא האמין בי - זה דבר שהיה חסר לי בפעם הקודמת שלי בליגת העל. מאוד רצינו לנצח, אבל לפעמים צריך לדעת גם לקחת נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully