וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורט הודה: "הרבה שחקנים לא מרוצים מהמצב בערב הסעודית"

הבלם המשחק באל נאסר יחד עם רונאלדו סיפר בספרד: "באירופה משלמים לך פחות, אבל דואגים יותר. באיכות החיים ציפיתי למשהו אחר". וגם, מה אמר על גווארדיולה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

הנהירה לכסף הגדול של הליגה הסעודית, בעיקר מאז שכריסטיאנו רונאלדו הצטרף לאל נאסר, קיבלה עצירה משמעותית בשבועות האחרונים עם עזיבות של שחקני מפתח שהגיעו לליגה מהמפרץ בעקבות חוסר סיפוק מהחיים בערב הסעודית ורמת הכדורגל במדינה. ג'ורדן הנדרסון היה מהחלוצים להגיע ולעזוב לאייאקס בחלון הנוכחי, כשגם קארים בנזמה לא מרוצה מהמצב באל איתיחאד ועשוי לשוב לשחק באירופה. אמריק לאפורט, בלמה הספרדי של אל נאסר, התראיין ב"אס" על רקע גל העזיבות מהליגה הסעודית והביע את דעתו לגבי מצב הכוכבים במפרץ.

"יש הרבה שחקנים שלא מרוצים, אבל אנחנו עובדים על זה כל יום, אולי הם לא רגילים וצריכים להסתגל", סיפר לאפורט. "אני לא חושב שדואגים לנו מספיק בקבוצה שיש בה את רונאלדו, מאנה וברוזוביץ'. באירופה משלמים לך פחות, אבל דואגים לך הרבה יותר. לעזוב? כרגע לא, בואו נראה. כרגע לא חשבתי על זה".

אמריק לאפורט לצד כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר. GettyImages
"לא דואגים לנו מספיק בקבוצה שיש בה את רונאלדו". הפורטוגלי לצד לאפורט/GettyImages

הספרדי התייחס לסיבות להצטרף מלכתחילה לערב הסעודית: "למען האמת, רבים מאיתנו הגיעו לכאן גם לא רק בשביל כדורגל. רבים מרוצים מזה, אבל אני מחפש גם משהו מעבר לזה שהוא לא החלק הכלכלי. מבחינת איכות חיים ציפיתי למשהו אחר, כי בסופו של דבר אתה מבלה שלוש שעות ביום באוטו. ריאד למשל, היא זמן מבוזבז במכונית. אנחנו משחקים כל שלושה ימים וזה מתיש, זה מתיש יותר מאשר משעמם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
"המאמן הטקטי הטוב בעולם ללא ספק". גווארדיולה/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

לאפורט סיכם והילל את פפ גווארדיולה מהתקופה שהתאמן תחתיו במנצ'סטר סיטי: "בשבילי, הוא המאמן הטקטי הטוב בעולם ללא ספק. עכשיו אני רואה את זה אפילו יותר מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully