וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: ירושלים תהרוס את מאזן הבית של נס ציונה?

20.1.2024 / 15:21

המחזור ה-16: הכתומים, שטרם הפסידו בלב המושבה, יארחו את הקבוצה של מאנדזוריס (18:00) שעשויה לרשום את וויליאמס לראשונה. רמת גן תארח את חיפה (19:00), אילת את באר שבע (20:00) בקרב העונה בתחתית

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי המחזור ה-16 בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) כשבמוקד ההתמודדות המסקרנת בין השלישית בטבלה עירוני נס ציונה לשביעית ערב המשחק הפועל ירושלים. מכבי רמת גן תקווה לשמור על מעמדה בצמרת כשתארח את הפועל חיפה מהתחתית ובקרב לוהט בתחתית תארח האחרונה הפועל אילת את הפועל באר שבע שמדורגת מקום אחד מעליה.

עירוני נס ציונה - הפועל ירושלים (18:00)

למרות ששוב לא הרשימה, עירוני נס ציונה המשיכה בעונה המצוינת שלה כשביום רביעי גברה על הפועל אילת ושמרה על המקום השלישי. בנס ציונה יודעים שהמשחק הקרוב נגד הפועל ירושלים לא ייחשב לצורך הכניסה לרבע או שמינית גמר הגביע, שכן הוא מהסיבוב השני, אבל במועדון נחושים לשמור על עצמם בצמרת הגבוהה ולהישאר מושלמים במשחקי הבית לאחר שניצחו בינתיים ארבעה משחקים. בצוות המקצועי מקווים ליום התקפי טוב מול ההגנה החזקה של ירושלים, כשהם יצטרכו שחלק מהשחקנים שלא פוגעים העונה מחוץ לקשת ירימו את המשחק שלהם.

איליאס מאנדזוריס עבר ברגל ימין את המבחן הראשון שלו העונה כשהביס בקלות את הפועל אילת בשבוע שעבר, אבל בהפועל ירושלים יודעים שהמבחן השני שלו, הראשון לפני החזרה לליגת האלופות ביום רביעי, יהיה שונה לחלוטין. ירושלים נותנת הרבה כבוד לנס ציונה, שידעה לנצח אותם גם בעונה שעברה תחת דז'יקיץ', וצפויה לקבל החלטה האם לרשום את שחקן הפנים החדש ג'קורי וויליאמס רק אחרי אימון הערב היום. אחרי המשחק הקרוב תצא ירושלים לאירופה לשני משחקים בליגת האלופות בלי משחק בליגה באמצע.

ג'קורי וויליאמס. Daniele Panato, GettyImages
שחקן הפנים החדש יירשם? ג'קורי וויליאמס/GettyImages, Daniele Panato

הפועל אילת - הפועל באר שבע (19:00)

החבורה של מסימיליאנו מנטי נראתה יותר תחרותית ביום רביעי האחרון נגד נס ציונה, אבל גם זה לא מנע ממנה לרשום את הפסד הליגה השמיני שלה ולרדת למקום האחרון בטבלה. באילת עושים מאמצים גדולים כדי לחזק את הסגל, ונמצאים במגעים עם לא מעט שחקנים אמריקאים, כששהם מוכנים לשלם גם סכומים רציניים יחסית בשביל להתחזק, אבל בשלב הזה הסגל שהפסיד את רוב המשחקים ממשיך. במועדון יודעים שהמשחק הקרוב קריטי, כשהפסד לבאר שבע ולאדומים יהיה יתרון עליהם בכל מפגש פנימי אחרי שניצחו אותם כבר העונה.

שני ניצחונות בלבד מעשרה משחקים זה המאזן המאכזב של הפועל באר שבע שחלמה בתחילת העונה להיות במקום אחר לגמרי, אבל בפועל הדברים פשוט לא התחברו לה. בבאר שבע היו אופטימיים לקראת ההתמודדות בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה, וגם נראו לא רע בחלקים של המשחק, אבל בסופו של דבר הפסידו גם לחבורה מהכרמל והם יכולים לרדת למקום האחרון אם יפסידו לאילת. בקבוצה יחליטו אחרי המשחק האם ואיזה זעזועים לבצע במקרה של הפסד, ומקווים לצאת מאילת עם ניצחון.

מכבי רמת גן - הפועל חיפה (20:00)

אחרי תקופה טובה מאוד סוללת השחקנים של שמוליק ברנר נעצרה בשבוע שעבר על ידי הפועל תל אביב, והיא נמצאת עדיין בשיפולי הצמרת. רמת גן ביצעה שינוי בסגל לקראת סוף השבוע כשהחתימה בחזרה את קנדל מקולום, שפתח את העונה בקבוצה ועזב לורוצלאב, והוא צפוי להתלבש למשחק נגד חיפה, ככל הנראה על חשבונו של ג'ימי הול. בקבוצה יודעים שניצחון נוסף על חיפה ידביק אותם לצמרת הגבוהה, כשהפסד יכול להוציא אותם מהשישייה הראשונה. כרם משעור עשוי לשוב לסגל אחרי העידרות של שני משחקים.

שבוע הפכפך עבר על החבורה של גיא גודס. בתחילת השבוע רשמה חיפה ניצחון גדול על הפועל באר שבע שנתן לה קצת אוויר, אבל ביום חמישי היא פספסה הזדמנות להתקרב לאזור הפלייאוף כשהפסידה לקרית אתא ונשארה ללא ניצחונות במשחקי הבית. בחיפה יערוך שחקן הפנים ג'ובונטה רדיק את הופעת הבכורה שלו, כשבמועדון יחליטו אחרי האימון היום מי מהזרים לא יתלבש לקראת ההתמודדות. בכרמל ממשיכים לחפש אחר חיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully