וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שיבח: "נהנה לצפות בסיטי, מקווה שלא תזכה שוב באלופות"

אקס יונייטד פירגן ליריבה לשעבר לעיני גווארדיולה והולאנד, וקבע כי הליגה הסעודית חזקה מהצרפתית. פרישה? "אולי בעוד עשור"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

עם המעבר מ-2023 ל-2024, בעולם הכדורגל ממשיכים לחלק פרסים על השנה שחלפה. היום (שישי) נערך בדובאי טקס פרסי "גלוב סוקר", ולשם הגיע אורח מיוחד - כריסטיאנו רונאלדו. החלוץ של אל נאסר נהנה מפגרת החורף בליגה הסעודית, והוא עלה לבמה בטקס ואף ענה למספר שאלות.

מאז שהחל את טרנד המעבר מהכדורגל האירופי לסעודי לפני כשנה, הפורטוגלי העיד כי תוך שנים מועטות הליגה במפרץ תהפוך לאחת החזקות בעולם. 12 חודשים לאחר מכן, הוא כבר מזהה התקדמות אדירה: "אני לא חושב שהליגה הסעודית חלשה מהצרפתית, בעיניי היא תחרותית יותר. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים, זו הדעה שלי ואני משחק כאן, אז אני יודע מה אני אומר".

רונאלדו סיפר עד כמה הוא מרוצה באל נאסר, אליה הגיע אחרי תקופה קשה במנצ'סטר יונייטד: "אני כל כך שמח כאן, זה היה מעבר מצוין. הסעודים עוברים תהליך, אבל צעד אחר צעד הם יגיעו לטופ. אני חושב שהליגה הסעודית תהיה בין הטובות בעולם, התושבים הסעודים יהיו גאים".

כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר. רויטרס
נהנה מכל רגע. רונאלדו/רויטרס

בתחילת החודש הבא יחגוג רונאלדו יום הולדת 39, וגם בגילו הוא הצליח לסיים את שנת 2023 ככובש המצטיין בכל העולם. הוא עקף את הכוכבים הגדולים ביותר בכדורגל האירופי, ועל אף שהוא כמובן משחק בליגה נחותה, זה עדיין הישג לא מבוטל: "הביקורות? בשנה שעברה היה קשה אבל אני אוהב להוכיח למבקרים שהם טועים. השנה הייתי מלך השערים העולמי מעל אריות צעירים כמו הולאנד ואמבפה". לאחר מכן נשאל על פרישה, וצחק: "ברגע שאני ארגיש שאני לא יכול יותר, אולי עוד עשר שנים".

לעיני ארלינג הולאנד ופפ גווארדיולה, הכוכבים של מנצ'סטר סיטי על המגרש ומחוצה לו, רונאלדו לא חסך בשבחים למי שהייתה פעם יריבתו העירונית: "סיטי עשתה עבודה נהדרת ואני מברך אותם. הם סוף סוף זכו בליגת האלופות, כנראה הגיע להם כבר לפני שנתיים. אני נהנה לצפות בהם לשחק. אני מקווה שזה לא יקרה, אבל לסיטי יש סיכוי טוב לזכות שוב באלופות. הם הפייבוריטים יחד עם ריאל מדריד ובאיירן מינכן".

באותו הטקס זכה רונאלדו בתואר ה"שחקן האהוב של השנה", בעוד הולאנד נבחר לשחקן השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully