וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "עברתי רגעים לא קלים ואפילו משפילים"

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 17:10

אחרי ששוחרר מבאר שבע וחתם במכבי חיפה, החלוץ הוותיק פרק בפוסט: "עברתי תקופה מאוד קשה מבחינה אישית ומקצועית. ליוויתי את אבי בדרכו האחרונה. היום אני מבין שמה שעברתי, הביא אותי למועדון ילדותי"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

אחרי תקופה מתסכלת בהפועל באר שבע, תומר חמד סגר מעגל. החלוץ הוותיק חתם אמש עד תום העונה בקבוצת נעוריו מכבי חיפה והוא ככל הנראה יסיים בה קריירה מפוארת, לפני שיתפנה לתפקיד מקצועי במועדון. היום (שישי) חמד העלה פוסט אינסטגרם חריף שבו הוא התייחס לתקופה שעברה עליו.

"לכל דבר יש סיבה, הכל זה מלמעלה. אומרים את המשפט הזה הרבה, אך השאלה עד כמה חזקה האמונה בו", כתב חמד, "בגיל 7 כשעוד הייתי אוהד שרוף ולא התקבלתי למכבי חיפה, ירדתי בוכה מהמגרש ולא יכולתי להבין שאחזור בגיל 13 ומשם אמשיך את כל הדרך עד להגשמת החלום שלי לשחק בקבוצה הבוגרת ולהוביל אותה לאליפות. משם המשכתי להגשים עוד מספר חלומות כשזכיתי לשחק ולכבוש בליגות הטובות בעולם".

תומר חמד ומשפחתו במעמד החתימה במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
משפחת חמד לאחר החזרה למכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

"לאורך השנים בחו"ל תמיד האמנתי שכשאחזור לארץ זה יהיה רק למכבי חיפה וכשזה לא קרה היה קשה להאמין שזה עוד יקרה". חמד שפך אור על התקופה שלו בבאר שבע וכתב: "מאז שהגעתי לארץ בשנה וחצי האחרונות עברתי תקופה מאוד קשה מבחינה אישית ומקצועית. ליוויתי את אבא שלי בימיו האחרונים בזמן שנלחם במחלה הארורה עד הרגע שהיה צריך להיפרד. בנוסף לשנת האבל הקשה נאלצתי לעבור בצד המקצועי רגעים מאוד לא פשוטים ואפילו משפילים ונלחמתי בעצמי יום יום לא לוותר, לא להשתנות ולהישאר מי שאני. להחזיק חזק באמונה בבורא עולם ולהיאחז במשפט שבו התחלנו שלכל דבר יש סיבה".

"היום אני מבין מה היתה הסיבה. מה שעברתי היה ניסיון. זה היה ניסיון לא פשוט לא נעים, אבל בזכות זה שצלחתי אותו באמונה מלאה בה' ושמירה על הדרך שלי ועל הערכים שלי, זכיתי להגיע למקום שאליו אני שייך. מועדון ילדותי. מי שהיה לצידי לאורך הדרך יודע מה המשמעות של היום הזה בשבילי, וכמה מרגש ומיוחד הוא. אני מודה היום כמו בכל יום ויום לבורא עולם שהוא יודע מה הכי טוב בשבילי ומוביל אותי בדרך שלו, למקום הנכון עבורי. אבא אני בטוח שאתה איתי ברגע המיוחד הזה שחיכית לו כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully