וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה באליפות אסיה: אחרי 11 ניצחונות רצופים, יפן הפסידה לעיראק

הסמוראים הכחולים נכנעו 2:1 במחזור השני בשלב הבתים, כשחוסיין עם צמד במחצית הראשונה מעניק למנצחת כרטיס לשמינית הגמר. אנדו מליברפול רק צימק בתוספת הזמן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

המחזור השני בשלב הבתים של אליפות אסיה נמשך היום (שישי), כאשר המשחק הראשון מבין שלושה סיפק את הפתעת הטורניר עד כה. נבחרת יפן, מהמועמדות המובילות ללכת עד הסוף, הפסידה 2:1 לעיראק שכבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר.

על ההפתעה היה חתום החלוץ איימן חוסיין, שמשחק בליגה המקומית בעיראק. חוסיין הדהים את היפנים כבר אחרי חמש דקות, והכפיל את היתרון ארבע דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. חוסיין הוחלף כבר בהפסקה ויפן ניסתה לחזור, אך הסמוראים הכחולים הצליחו להבקיע רק פעם אחת וגם זה היה שלוש דקות לתוך תוספת הזמן, כשווטארו אנדו מליברפול נגח פנימה אחרי הרמת קרן.

עבור יפן מדובר בהמשך ישיר לפתיחה המקרטעת שלה לאליפות. במשחקה הראשון היא אמנם ניצחה 2:4 את וייטנאם, אך גם אז נקלעה לפיגור מפתיע מול היריבה החלשה. ההפסד לעיראק קוטע רצף של 11 ניצחונות עבור היפנים, שכלל גם 1:3 מרשים במשחק ידידות מול גרמניה.

נבחרת עיראק חוגגת. Lintao Zhang, GettyImages
כבר בשמינית הגמר. שחקני עיראק חוגגים/GettyImages, Lintao Zhang

במשחק נוסף בבית, אינדונזיה גברה 0:1 על וייטנאם מפנדל מדויק של אסנאווי בהאר בדקה ה-42. לאחר מכן איראן הכניעה את הונג קונג באותה התוצאה, מהדי גאיידי כבש בדקה ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully