וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירידה? בולדווין מתגאה: "אני אחד השחקנים הכי טובים באירופה"

המספרים מראים שהוא בעונה פחות טובה, אבל גארד מכבי תל אביב בטוח בעצמו, ולא מבין את הביקורות: "יש לנו הכי פחות משאבים ביורוליג, ואנחנו בתמונת הפלייאוף. אז על מה יש לכעוס?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

ווייד בולדווין חווה עונה אישית פחות טובה, אבל לא נראה שהוא מכיר בכך. גארד מכבי תל אביב קולע העונה 15.2 נקודות ומחלק 4.8 אסיסטים בממוצע ביורוליג (לעומת 17.2 נקודות ו-5.1 בעונה שעברה), וגם אתמול (חמישי) בהפסד לאולימפיאקוס הוא לא היה במיטבו, אבל זה לא מנע ממנו לספק ציטוטים מעט ראוותניים בסיום המשחק.

"זאת בסך הכל עוד עונה שבה אני אחד הגארדים המובילים ביורוליג. זאת השנה הרביעית שאני אחד השחקנים הטובים באירופה", אמר ל"באסקטניוז" אמש. "המשחק שלי הולך ומתפתח, ואני המנהיג של הקבוצה הזאת. אני חושב שאני מראה יציבות בתור אחד השחקנים הטובים בליגה".

בולדווין לא מבין את הביקורות על התוצאות של מכבי תל אביב, וטוען שבהתחשב בנסיבות, מצבה של הקבוצה מצוין. "יש לנו הכי פחות משאבים מבין כל קבוצות היורוליג, ואנחנו במאזן 10:12. אנחנו עם למעלה מ-50 אחוזי הצלחה, ונאבקים על הפלייאוף. אז על מה יש לכעוס?"

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. Dragan Tesic, אתר רשמי
לא מבין את הביקורות. בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic

בולדווין הוסיף: "אנחנו נמצאים בתוך סיטואציה לא קלה ונאלצים לשחק משחקי בית בבלגרד. הקהל שלנו לא איתנו, אבל בשביל זה יש את הליגה הישראלית. אנחנו משחקים עם כמה חסרונות מובנים, אבל מצאנו דרך לנצח משחקים ולהתחרות. אוהדי מכבי תומכים בנו בצורה מלאה. לפעמים זה יותר מלחיץ מאשר לשחק בקבוצה יוונית כלשהי...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully