וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון ייעדר מהדרבי, קולסון חוזר, אנגולה מתוכנן לשחק

הרכז הפצוע של מכבי תל אביב לא בסגל וכך גם ווב, הפורוורד יערוך בכורה עונתית בליגה. שחקנה של הפועל תל אביב יתלבש מנגד, פרנקו: "ניצחון יהיה אמירה, אנחנו יותר פגיעים לאחרונה" (שבת, 19:00)

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פריז 104:86/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת) עם שני משחקים מהמחזור ה-16 של הסיבוב השני. במשחק המרכזי של המחזור תארח הפועל תל אביב את מכבי תל אביב בדרבי הראשון של העונה, כשעל הכף המקום הראשון בטבלה. הפועל חולון תרצה להמשיך במומנטום מהשבוע האחרון כשתארח את בני הרצליה הלא יציבה.

תומר גינת הפועל תל אביב לצד ווייד בולדווין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב נפגשים וזה יהיה חם. גינת ובולדווין/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב (19:00)

ארבעה וחצי חודשים אחרי הדרבי התל אביבי הראשון שהיה אמור להתקיים העונה, אליו לא הופיעה הפועל תל אביב בעקבות דרישות המשטרה, היא מארחת את היריבה הגדולה שלה כשהיא בתקופה פחות טובה. החבורה של דני פרנקו הפסידה באמצע השבוע לפריז בסקטבול, וקרובה מאוד לאבד את המקום השני ביורוקאפ, מקום בו מחזיקה לאורך כמעט כל שלבי העונה. הבעלים עופר ינאי סיפק לקבוצה טיסה ישירה על מנת שתוכל לנוח לקראת המשחק החשוב, ובהפועל מקווים כי זה יעזור להם להציג יכולת טובה ביחד עם האווירה המחשמלת שצפויה בהיכל שלמה. ג'יילן הורד, ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד ימשיכו להיעדר.

"שתי הקבוצות לא בתקופת שיא. אנחנו חושקים שפתיים כי אנחנו מנסים ללמוד לשלב שחקנים חדשים, ומצד שני להחזיר שחקנים שחוזרים לאט לאט. זה כן פוגע בחדות שלנו בשני צידי המגרש והופך אותנו ליותר פגיעים. זה אתגר מבחינתנו למצוא את הדרך להיראות יותר טוב בשני צידי המגרש, בטח ברמות האלה לא נוכל לנצח בלי זה", אמר דני פרנקו לקראת המשחק. עם קצת יותר ריכוז בשני צידי המגרש, אנחנו עדיין קשה לפיצוח עבור כל קבוצה. זה משחק יוקרתי ואתגר. אם ננצח קבוצת יורוליג מהטופ 8, יש בזה אמירה וגאווה. אנחנו מאוד רוצים את זה. אף אחד שלא חי את הסיטואציה הזאת, לא יכול להבין אותה. הפעם לא היה במה להתעסק - כן קהל חוץ, לא קהל חוץ - וזה עושה טוב לשני הצדדים".

תומר גינת הוסיף: "בעונה שעברה הבנו את החשיבות של לסיים מקום ראשון וזו המטרה, המשחק הזה חשוב ואנחנו באים לנצח. הסיטואציה שלנו ברורה לכולם אבל אין תירוצים; אנחנו באים עם סגל מצוין שאני מאמין בו ויודע שיכול לעשות את זה. מכבי קבוצה טובה מאוד וזה תמיד אתגר, אבל אנחנו בבית שלנו שמלא באוהדים עם האנרגיות הכי גבוהות, נבוא אגרסיביים ונשחק את המשחק שאנחנו יודעים בצורה הכי טובה שיש".

במכבי תל אביב חזרו היום בצהריים לישראל אחרי ההפסד לאולימפיאקוס, וההכנה שלהם לדרבי התל אביבי, שפותח עבורם שבוע אינטנסיבי נוסף, קצרה מזאת של היריבה העירונית. מכבי שוב תשחק ללא לורנזו בראון שסובל מכאבי גב שהשביתו אותו מול אולימפיאקוס, כשגם ג'יימס ווב נותר מחוץ לסגל. בונזי קולסון יערוך בכורה עונתית בליגה אחרי שהיה לזר האחרון ששב לישראל. במכבי מאמינים ביכולת של השחקנים ויודעים שבשלב הזה של העונה המשמעות של המשחק היא יותר סמלית, ורוצים לשדר מסר על הכוח שיש להם גם במסגרת המקומית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'סטין סמית' הפועל חולון. פיב"א אתר רשמי, אתר רשמי
חוזר לליגה אחרי משחק שיא באירופה. ג'סטין סמית'/אתר רשמי, פיב"א אתר רשמי

הפועל חולון - בני הרצליה (20:00)

אחרי ההישג הנפלא עם העלייה לטופ 16 של ליגת האלופות, החבורה של עמית שרף חוזרת לליגה למשחק ביתי נגד בני הרצליה. חולון מושלמת עד כה במשחקי הבית שלה, ואם תדע לשמור על הבית, קיים סיכוי טוב שתוכל לסיים בין שלוש הראשונות בתום הסיבוב הראשון של הליגה ותעפיל ישירות לרבע גמר גביע המדינה. הסגולים יחלו כבר בשבוע הבא את משחקי הטופ 16 במשחק חוץ קשה נגד מורסיה הספרדית, והם רוצים לצאת לשם עם תחושה טובה אחרי ניצחון.

חוסר היציבות של בני הרצליה המשיך בשבוע האחרון, הפעם בכיוון החיובי עם ניצחון חוץ מפתיע על עירוני קרית אתא ששוב פתח פער בין הרצליה לתחתית. הקבוצה של דן שמיר נראית על הנייר כאחת הקבוצות היותר מוכשרות בליגה, אך הופיעה לכל משחק עם סגל אחר ולא הראתה יציבות, כשלצד ניצחונות יפים, הובסה לא פעם בביתה. בהרצליה יודעים שהם יצטרכו את אותה היכולת מקרית אתא גם בחולון אם ברצונם לייצר מומנטום חיובי ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully