וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנט אישרה שתארח את מכבי חיפה ללא קהל: "חשש אמיתי מאירועי אלימות"

המפגש עם הירוקים בפלייאוף הקונפרנס ליג ייערך בדלתיים סגורות עקב התרעות שהתקבלו: "חשש שתוטמן פצצה באצטדיון"

תקציר: גנט - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי חיפה עדיין לא יודעת היכן תארח את גנט בחודש הבא ואם תוכל לעשות זאת עם קהל או שלא, אבל במשחק הגומלין בפלייאוף הקונפרנס ליג, היא תתארח בבלגיה למשחק בדלתיים סגורות - כך אישרה היום (שישי) הקבוצה הבלגית.

גנט תארח ללא אוהדיה מסיבות בטחוניות, על פי החלטה שקיבל ראש עיריית גנט שחושש מהפגנות וחרמות מצדם של פרו-פלסטיניים. לדבריו של ראש העיר, "בלתי אפשרי להבטיח את שלומם של הצופים". הוא טוען שקיבל התרעות מדאיגות על כוונה להטמין פצצה באצטדיון בזמן המשחק, ואמר ש"אנחנו בקשר עם גורמי ביטחון רבים בניסיון לאפשר למשחק להתקיים על אף כל הסכנות".

כמו כן, מתוכננות הפגנות אנטי-ישראליות מחוץ לאצטדיון, בין אם המשחק יתקיים עם או בלי קהל.

אוהדי מכבי חיפה עם דגל ישראל. מאור אלקסלסי
לא יוכלו לתמוך בקבוצתם במשחק בבלגיה. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

"בהתחשב במידע שקיבלנו, צפויות בעיות רבות", הצהיר דוברו של ראש העיר גנט שאישר כי התקבלו התרעות הנוגעות למחאות והפרות סדר מצדם של פרו פלסטיניים, שדורשים מגנט להחרים את מכבי חיפה בשל היותה קבוצה מישראל, "אין לנו אפשרות לעשות חיץ מחוץ לאצטדיון ויהיה קשה מאוד לשלוט על האירוע, יש חשש גדול להפרות סדר וזה לא מסוכן רק עבור השחקנים, אנשי הקבוצות והאוהדים, אלא עלול ליצור השלכות ספורטיביות נוספות, כי גנט עלולה לספוג הפסד טכני אם המשחק לא יוכל להתקיים".

קצין האבטחה של גנט הוסיף בהודעה לתקשורת הבלגית: "זו החלטה מאוד כואבת, לא רק עבור האוהדים אלא גם עבור השחקנים וכל אנשי הקבוצה - היינו צריכים לשחק תקופה ארוכה ללא קהל במהלך הקורונה ועכשיו שוב, לא היה לנו מזל עם ההגרלות כי כבר בשלב הבתים פגשנו שתי קבוצות מישראל ומאוקראינה ובאיסלנד שיחקנו על מגרש קפוא". דובר המועדון אישר לתקשורת הבלגית כי אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק יקבלו החזר כספי.

מכבי תל אביב שיחקה באצטדיון בגנט ב-5 באוקטובר במסגרת שלב הבתים של הקונפרנס ליג, יומיים לפני המלחמה. הגומלין, משחק הבית של מכבי תל אביב, נערך בסרביה ללא קהל ובסיומו הבטיחו הצהובים את המקום הראשון בבית בדרך לשמינית הגמר, בעוד גנט סיימה במקום השני והוגרלה נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully