וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רובי קין מסרב לתמוך בישראל. זה מראה כמה הוא רוצה את הנבחרת"

באירלנד ממשיכים לנתח את הסטטוס של המאמן: "בהתאחדות יודעים שזה קצת מוקדם, אבל בפעם הבאה שהמשרה תתפנה, הוא בוודאות יהיה מועמד"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

מאבק האליפות של רובי קין עם מכבי תל אביב הפך צמוד בעקבות התוצאות הפחות טובות בשבועות האחרונים, וגם באירלנד עוקבים מקרוב אחר הנעשה סביבו.

בתקשורת המקומית ממשיכים לנתח את הקדנציה של קין בישראל, ומשוכנעים שהיא במידה רבה סוללת את דרכו לתפקיד חלומותיו - מאמן נבחרת אירלנד, בה הוא מחזיק בשיא ההופעות ושיא הכיבושים.

"איך רובי קין הפך פתאום למועמד להפוך לנבחרת אירלנד", קראה הכותרת של הכתבה שפורסמה אתמול (חמישי) באתר "Extra" האירי. בין היתר, ניתחו את ההתנהלות של קין סביב המלחמה בעזה. "הרבה אנשים באירלנד לא אהבו את המינוי של קין לקבוצה ישראלית מלכתחילה. אחרי שהמלחמה פרצה, הקולות נגדו גברו. אבל הגישה שבה הוא נוקט, של התעלמות מפוליטיקה, מראה מה הוא מנסה לעשות. הוא מסרב לתמוך בישראל באופן פומבי במסיבות העיתונאים, וקשה לומר שזה מתקבל בעין יפה בישראל בה הוא חי ועובד. קין יציב מאוד בגישה שלו, ולא נותן לאף אחד לבלבל אותו".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
נאבק על אליפות בישראל, חולם על נבחרת אירלנד. רובי קין/אריאל שלום

לפי הכתבה, "קין מראה קשיחות מנטלית ראויה להערכה, אחרי שמעטים האמינו שיצליח בישראל, בייחוד על רקע הקצנת המלחמה. האופן שבו הוא מתנהל ממחישה כמה הוא מעוניין לשמש כמאמן ראשי לטווח הארוך. בהתאחדות האירית מודעים לכך שזה אולי קצת מוקדם לקין לקבל את הנבחרת, אבל אין ספק שבפעם הבאה שהמשרה תהיה פנויה, קין יהיה מועמד בוודאות.

"מאז שפרש, רובי מעולם לא הסתיר את שאיפתו לאמן את נבחרת אירלנד. הצעדים שהוא נוקט בהם כמאמן מכבי תל אביב, מוכיחים שהוא עדיין באותו מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully