וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי נרגש לפני סגירת המעגל: "נהיה מכבי נתניה בכל מגרש"

19.1.2024 / 11:50

עוזר מאמן מכבי חיפה לשעבר יתארח אצל הירוקים ביום ראשון, ו"עדיין לא יודע איך זה ירגיש". בדבר אחד הוא בטוח: "נבוא לשחק את המשחק שלנו". ההתעניינות בשחקני הקבוצה? "הלוואי שירצו את כולם"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי נתניה נמצאת במומנטום טוב מאוד עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים. מאז הגעתו של המאמן גיא צרפתי, נראה שהקבוצה בדרך הבטוחה למקום בפלייאוף העליון. ביום ראשון תצא נתניה לשחק נגד מכבי חיפה, במשחק שיהיה מיוחד מאוד גם עבור צרפתי, שיפגוש את המועדון בו אימן בצוותא עם ברק בכר וזכה בו בשלוש אליפויות רצופות.

"קודם כל אני שמח שגם חזרנו מפיגור וגם הוכחנו אופי במשחק האחרון", אמר המאמן לקראת המפגש ביום ראשון ב-20:30. "מצד שני עובדתית אנחנו הולכים לשחק מול אלופת המדינה בשלוש השנים האחרונות, משחק חוץ שברור לכולם שהאתגר מולו הוא גדול ואנחנו נעשה את ההכנות שלנו לקראת המשחק". צרפתי נשאל על התחושות שלו לקראת המפגש מול חיפה וענה בדיפלומטיות: "האמת היא שאני עדיין לא יודע, כי עדיין לא עשיתי את זה. זו תשובה שאני אוכל לענות עליה רק אחרי המשחק".

"את המפתחות המקצועיים והדגשים אני אגיד לשחקנים שלי, באסיפות שאני אעשה לפני המשחק, ביום לפני וביום המשחק", המשיך מאמן היהלומים, "אבל חשוב לי שאנחנו נהיה מכבי נתניה בכל מגרש שבו אנחנו משחקים, גם בחיפה. אנחנו צריכים להסתכל על תקופת הזמן ולא רק על המשחק הזה. יש לנו תקופת זמן קצרה עם הרבה מאוד משחקים, ואנחנו שמים את זה כמטרה מבחינתנו, מבחינת אגירת נקודות. זה מה שיושב בראש ולפי זה אנחנו מתנהלים, ככה שמשחק מול חיפה בחוץ הוא אחד המשחקים הקשים בתוך המטרה הזאת שיש לנו".

גיא צרפתי, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
השתלב במהירות. צרפתי/ברני ארדוב

צרפתי נשאל על המשחקים האחרונים וממה הוא הכי מרוצה והשיב: "אני חושב שהדגשתי כבר כמה פעמים שהסגל שלנו, חדר ההלבשה וההתנהלות של השחקנים בתקופה כזאת עמוסה, זה משהו שצריך לתת לנו יתרון מול קבוצות אחרות. אלה הדברים שאני רוצה לראות".

על השינויים הצפויים בסגל בחלון ההעברות ועל הביקוש שיש לחלק משחקניו: "אני מעריך את השחקנים שיש פה וסומך עליהם, אני חושב שמה שהם מציגים על המגרש זה משהו שלהם וכמו שאמרתי בהתחלה כשהגעתי, הדף חלק מבחינת כל השחקנים ואני רוצה שיוכיחו לי, לאוהדים ולאנשים שצופים בהם בטלוויזיה שהם שחקנים מצויינים ויודעים לשחק כקבוצה ובתוך הקבוצה, כי אלה הדברים החשובים. זה מאוד מחמיא ומפרגן למכבי נתניה שרוצים את השחקנים שלה ואני אשמח שגם בעתיד ירצו את כל השחקנים של מכבי נתניה. ככה צריך להתנהל וזו הדרך שלהם להיות רעבים ולהצליח".

על רכש שעשוי להצטרף: "באופן טבעי, בכל קבוצה, בכל שלב של חלון ההעברות, יש דיבורים על שחקנים שמגיעים ושחקנים שהולכים. בגדול, זה משהו שאני לא מתעסק בו על בסיס יומי. אנחנו יושבים יחד, אני, אלמוג כהן ואייל (סגל, הבעלים, ר"ב) יחד עם האנשים שיש כאן. אם נחשוב שיש שחקן שיכול לשדרג אותנו ויותר טוב מהשחקנים שנמצאים כאן, שיוכל לתת לנו איזשהו עומק מסוים, אז אנחנו נעשה את זה".

על ההשתלבות שלו במועדון מהרגע שהגיע מכבי נתניה: "אני נהנה מאוד מהעשייה היומיומית. אני חושב שהגעתי למכבי נתניה העכשווית, למועדון שהוא מאוד מסודר, עם אנשי מקצוע טובים וגם האנשים שעובדים סביב הקבוצה, הם אנשים טובים מאוד ומקצוענים. אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully