וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.01: מוריניו בדרך לסעודיה, פרישיץ' חוזר לקרואטיה

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 21:38

אחרי שפוטר מרומא, "המיוחד" עשוי להצטרף לנהירה הסעודית. פרישיץ' הושאל חזרה לקרואטיה, טוטנהאם בעקבות ילד הפלא של ברוז'

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.1/ספורט1

העברות

* גונסאלו גדש הושאל מוולבס לוויאריאל. הפורטוגלי, שבילה את חצי העונה הראשונה כמושאל במועדון נעוריו בנפיקה, חוזר לספרד אחרי ששיחק בעבר בוולנסיה.

* איוון פרישיץ' חזר להיידוק ספליט. טוטנהאם הסכימה להשאיל את הקשר הוותיק עד תום העונה והוא שב לקבוצה הקרטאטית שאותה עזב בגיל 17.

* אחרי שפוטר מתפקידו כמאמן רומא, ז'וזה מוריניו יעבור גם הוא לסעודיה? על פי דיווחים בנסיכות, אל שבאב כבר הציעה חוזה ל"מיוחד" שנתן אור ירוק לקבוצה שבה מככבים יאניק קראסקו, אבר באנגה ורומן סאיס.

* בספרד טוענים שאתלטיקו מדריד סיכמה את תנאיו של מואיז קן, שיגיע כבר בחלון הנוכחי בהשאלה מיובנטוס במקום אנחל קוראה, שצפוי לחתום באל איתיחאד הסעודית.

* ב-ESPN מדווחים שמנצ'סטר יונייטד תנסה להיפטר בקיץ משניים מבלמיה - ויקטור לינדלוף והארי מגווייר, בתקווה שהיא תקבל עליהם הצעות.

* הוראציו מולדובן, שוער נבחרת רומניה, על סף מעבר לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס ישלמו 800 אלף יורו לראפיד בוקרשט עבור מולדובן שישמש כשוער המשנה של יאן אובלק. איבו גרביץ', שוער המשנה כיום, צפוי להימכר לשפילד יונייטד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ז'וזה מוריניו. Michael Regan, GettyImages
מיצה את הקריירה שלו באירופה? מוריניו/GettyImages, Michael Regan

* באיירן מינכן מעוניינת בקירן טריפייר, כאשר ניוקאסל פתוחה להצעות עבור המגן הימני של נבחרת אנגליה.

* טוטנהאם במגעים עם קלאב ברוז' לגבי רכישתו של אנטוניו נוסא. הנורבגי המוכשר בן ה-18 בלבד נחשב לכישרון גדול והבלגים ידרשו עליו בסביבות 30 מיליון יורו.

* בספרד טוענים: ריאל מדריד סיכמה את תנאיו של אלפונסו דייויס לעונה הבאה. באיירן מינכן מודעת לכך, אך תנסה להאריך את חוזהו של המגן השמאלי הקנדי.

וגם

* זעם בקטאר: הגורמים שעמדו שמאחורי ההצעה הקטארית לרכישת מנצ'סטר יונייטד טוענים שהם אכן עמדו במחיר המבוקש על ידי הגלייזרים, ואף סיפקו הוכחה לכספים שעומדים לרשותם. כזכור, באנגליה פורסם כי שיח' ג'אסים בן חמד אל-ת'אני הגיש הצעת רכישה למועדון, אבל הנהלת יונייטד הודיעה לבעלי המניות שהקבוצה הקטארית למעשה לא עמדה בהערכת השווי שנקבעה על ידי הגלייזרים ולא הראתה ראיות לגבי הימצאות הכספים. כעת הקטארים עשויים לדרוש הצהרה מתקנת, והשיח' "זועם" על הפרסום הלא נכון, מאחר שלדברי מקורביו הוא כן הוכיח שיש ברשותו את ה-4.5 מיליארד ליש"ט שיונייטד דרשה. במנצ'סטר מתעקשים שהקטארים לא עמדו בתנאים, וזכזכור חלק מהקבוצה נמכר למיליארדר ג'ים רטקליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully