וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא אישי בצד אחד, הבטחה שקוימה בצד שני: עוד ערב חיובי לאבדיה

הישראלי שומר על יציבות התקפית עם רצף המשחקים הארוך ביותר שלו בספרות כפולות, ובהגנה נתן הצדקה להתבטאות המפוקפקת על כוכב הניקס: "למרות ההפסד, הוא מצא דרכים להשפיע על המשחק"

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון ספגה הלילה (בין חמישי לשישי) הפסד נוסף, אבל מנקודת המבט הצרה של חובבי הכדורסל הישראלי, זה בעיקר היה עוד ערב חיובי של דני אבדיה. הפורוורד הישראלי אמנם לא קלע באחוזים גבוהים במיוחד ואמנם נקלע לבעיית עבירות שהגבילה מעט את הדקות שלו, אבל בכל זאת סיים עוד משחק סולידי עם 15 נקודות (5 מ-13 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש, 5 מ-5 מהעונשין), 8 ריבאונדים, אסיסט, שני איבודים וגם 6 עבירות ב-26 דקות.

זה היה המשחק השביעי ברציפות של אבדיה עם ספרות כפולות בטור הנקודות. מדובר ברצף הכי ארוך שלו בקריירת ה-NBA. "אהבתי מאוד את מה שראיתי מדני. הוא עשה עבודה טובה מאוד, היה אגרסיבי מאוד. תצוגה טובה מבחינתו. נכון שהקליעה לא נכנסה לו, אבל הוא מצא דרכים אחרות להשפיע על המשחק", אמרו בפודקאסט "Locked On Wizards".

ובזמן שאבדיה שומר על יציבות התקפית, בהגנה הוא היה צריך לעמוד ברף הגבוה שהוא הציב לעצמו כשאמר אחרי המפגש הקודם מול הניקס שג'וליוס רנדל, כוכב הקבוצה (שקלע 41 נקודות באותו משחק), "הוא לא שחקן קשה לשמירה באופן מיוחד". אוהדי הניקס קיוו לראות את רנדל "מתפוצץ" מול אבדיה, אבל במשך רוב המשחק הישראלי הסתדר איתו לא רע, ורנדל סיים עם 21 נקודות באחוזים בינוניים (8 מ-17 מהשדה) לצד 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בדקות שאבדיה שמר עליו, רנדל התקשה לייצר נקודות וגם בצד השני אבדיה חדר עליו לסל מספר פעמים.

"עשינו עבודה יותר טובה על רנדל היום, הוא סיים רק עם 21. דני אמר שלא קשה לשמור עליו, אז הוא עשה עבודה טובה יותר הפעם, כך שבמובן מסוים הוא עמד בהבטחה", אמרו ב-"Locked On Wizards".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'וליוס רנדל, ניו יורק ניקס. Elsa, GettyImages
עמד בהבטחה אחת. אבדיה עוצר את רנדל/GettyImages, Elsa
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס. Elsa, GettyImages
אבל התקשה מאוד לעמוד במשימה אחרת. אבדיה מול ברונסון/GettyImages, Elsa

הבעיה הייתה שאבדיה והוויזארדס לא עמדו במטרה אחרת - לעצור את ג'יילן ברונסון. הרכז להט עם 41 נקודות, סחט עבירות שוב ושוב מול אבדיה וחבריו (מה שגרם לישראלי לסיים את המשחק עם 6 עבירות) והכריע את המשחק עם 11 נ-13 מהעונשין, כשלצד קצב צבירת הנקודות המרשים הוא גם תורם 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

"ברבע הראשון עוד הצלחנו לעשות עבודה טובה מולו, אבל אחר כך הוא התחיל להשתלט על המשחק וסיבך אותנו בבעיית עבירות. הוא שחקן נהדר", החמיא לו מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully