וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה שוב נכנס לראש של ויניסיוס ואנצ'לוטי: "צריך ללמוד מזה"

דווקא אחרי ההצגה נגד ברצלונה, הברזילאי חזר להרגלים המגונים, שוב נראה לא ממוקד בהפסד לאתלטיקו וספג אש בספרד. אנצ'לוטי מסביר איך "חטא הנעורים" הפסיד את המשחק, ומנגד סימאונה מתגאה: "ריאל הטובה בעולם לצד סיטי, רצינו להוכיח לה נקודה"

תקציר: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 2:4 (גביע המלך)/ספורט1

אחרי 21 משחקים רצופים ללא הפסד, ריאל מדריד תצטרך להתחיל לספור מחדש. ההפסד אמש (חמישי) 4:2 לאתלטיקו מדריד בשמינית גמר גביע המלך לא רק קבע הדחה מוקדמת למחזיקת הגביע מאשתקד, אלא גם הציב שאלות בפני קרלו אנצ'לוטי, ששוב נכנע לדייגו סימאונה (בפעם השנייה העונה) ושוב לא מצא תשובות לקשיחות והאגרסיביות של הקולצ'ונרוס.

"לא הגיע לאף אחד להפסיד במשחק הזה", טען אנצ'לוטי בסיום, אחרי עוד דרבי קצבי ומלא באירועים, שהוכרע רק אחרי הארכה. המאזן של אנצ'לוטי במפגשים עם אנצ'לוטי לא טוב במיוחד, ועומד כעת על שמונה ניצחונות, שמונה הפסדים וחמש תוצאות תיקו. הפעם, טען אנצ'לוטי, מה שהכריע את המשחק לטובת אתלטיקו היה מה שהוא הגדיר כ"חטא נעורים" של שחקניו.

"לפעמים צריך להישאר בשליטה במשחק ולא להכריח כל מיני פעולות, במיוחד בהתקפה. זה דבר שקורה לפעמים לקבוצות עם שחקנים צעירים מוכשרים מאוד, הם מנסים לגרום לדברים לקרות, לפעמים בכוח, לפעמים גם כשזה לא הכרחי", אמר אנצ'לוטי, והוסיף ש"בהארכה לקחנו יותר מדי סיכונים, ואת זה לא אהבתי לראות".

ויניסיוס, ריאל מדריד. Alvaro Medranda/Quality Sport Images, GettyImages
שוב מרוכז בהכל חוץ מבמשחק. ויניסיוס/GettyImages, Alvaro Medranda/Quality Sport Images

מי ששוב נראה עצבני, חסר מנוח ולא ממוקד מספיק, הוא ויניסיוס. דווקא אחרי ההצגה הגדולה מול ברצלונה, הכוכב הברזילאי הציג יכולת פושרת, הירבה להתעמת עם שחקני ואוהדי אתלטיקו, ספג כרטיס צהוב מיותר על תלונות לשופט ולקינוח גם התעמת מילולית עם דייגו סימאונה בסיום.

"ויניסיוס חזר להרגלים המגונים שלו", ביקרו אותו ב"אס". "שוב יותר מרוכז במה שקורה מחוץ למגרש מאשר עליו, שוב מכניס את עצמו לצרות. כל משחק של ויניסיוס במטרופוליטנו מוציא ממנו את הצדדים שעוצרים אותו".

סימאונה התייחס לוויכוח הקולני בינו לבין ויניסיוס בסיום, אמר ש"זה שום דבר, מסוג הדברים שיכולים לקרות על המגרש", אבל אנצ'לוטי שלח לו מסר, ואמר ש"הוא חייב ללמוד מזה".

"ויני התקשה בחצי הראשון, אבל היה טוב יותר בחצי השני. היה לנו משחק טוב לדעתי, אבל אני מקווה שהוא לומד לאט לאט איך צריך להתנהל במשחקים לחוצים מהסוג הזה. היה משחק מאוד תחרותי ואגרסיבי, וצריך לדעת איך לא לאפשר לזה לחדור אליך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי עם דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
המסר עבר? אנצ'לוטי עם סימאונה/רויטרס

בצד השני, סימאונה חגג. "לעצור את ויניסיוס? רצינו לעצור את כל ריאל מדריד. אנחנו מנסים לתת פייט לכל שחקן ולכל יריבה. קשה מאוד לנצח את ריאל מדריד, היא הקבוצה הטובה בעולם לצד מנצ'סטר סיטי, יש לה המון כלים ולכן היא מנצחת כמעט בכל משחק. אני מקווה שהניצחון הזה מעביר נקודה מסוימת לגבינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully