וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל מקולום חתם במכבי עירוני רמת גן לעונה וחצי

הגארד האמריקאי (27, 1.84) שהתחיל את העונה עם הקבוצה מזיסמן ועזב עם פתיחת המלחמה, ישוב אחרי תקופה בליגה הפולנית. היו"ר שניידרמן: "ידענו שבסופו של דבר הוא יחזור"

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי עירוני רמת גן הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של הגארד האמריקאי קנדל מקולום (27, 1.84) בשורות הקבוצה לעונה וחצי. מקולום חתם בקיץ בשורות רמת גן, עזב את הקבוצה עם תחילת המלחמה והצטרף לורוצלאב הפולנית, אך בתקופה האחרונה הביע את רצונו לשוב לרמת גן שחיפשה חיזוק.

בקבוצה הגיעו להבנות מול הפולנים וצירפו אותו בחזרה, כעת הם מקווים כי יוכל לשחק כבר במשחק הליגה ביום ראשון נגד הפועל חיפה.

קנדל מקולום, שחקן מכבי עירוני רמת גן. דני מרון
חזר לרמת גן. מקולום/דני מרון

"אני מאושר מחזרתו של קני הביתה", סיפר יו"ר הקבוצה חן שניידרמן, "מאז שעזב את הארץ, שמרנו עמו על קשר כל התקופה. ידענו שבסופו של דבר הוא יחזור. אני שמח שהתנאים הבשילו לכך ויותר מהכל אני מרוצה מאד מכך שהוא יהיה אתנו עונה וחצי".

ברמת גן צפויים לקבל החלטה בתקופה הקרובה, לאחר שמקולום ייכנס בחזרה לעניינים, האם להישאר עם חמישה זרים ולבחור ארבעה בכל משחק, או לשחרר את הסנטר ג'ימי הול. מי שייעדר בתקופה הקרובה מהמגרשים הוא יובל שניידרמן, שסובל מקרע במיניסקוס, ולא ישוב לפעילות בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully