וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי רביבו האריך את חוזהו במכבי תל אביב עד 2027: "אני נרגש"

18.1.2024 / 16:33

המגן בן ה-20 חתם על חוזה חדש, לצהובים תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת: "אעשה כל שביכולתי כדי להמשיך להשתפר ולתרום בכל דרך"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

מכבי תל אביב החתימה את עדן קארצב לפני שעה קלה כמושאל מבשאקשהיר, אבל זה לא השחקן היחיד שחתם על חוזה, כי הצהובים הודיעו על הארכת חוזהו של המגן רוי רביבו עד קיץ 2027, עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת.

רביבו בן ה-20, שכיכב בנבחרות הצעירות של ישראל וביסס את מעמדו גם כשחקן נבחרת ישראל הבוגרת, חזר הקיץ למכבי תל אביב אחרי חצי עונה כמושאל בהפועל ירושלים והפך לשחקן הרכב קבוע. העונה רשם 26 הופעות בכל המסגרות, כבש שער אחד ומתפקיד המגן השמאלי עזר למכבי תל אביב להגיע לשמינית הגמר של הקונפרנס ליג.

לאחר שחתם על חוזהו החדש, אמר רביבו לאתר הרשמי של המועדון: "אני נרגש לחתום על חוזה חדש במכבי. אני מחויב להיות הכי טוב שאני יכול. אעשה כל שביכולתי כדי להמשיך להשתפר ולתרום בכל דרך שאוכל למועדון הגדול הזה".

רוי רביבו עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוי רביבו עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

כידוע, רביבו החל את דרכו באקדמיית הנוער של מכבי תל אביב בגיל שש, לפני שעשה את הדרך הארוכה לסגל של הקבוצה הבוגרת בקיץ האחרון. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב במשחק גביע הטוטו מול הפועל ירושלים באוגוסט 2021, לפני שהצטרף אליה להשאלה בת שישה חודשים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully