וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "בער לי לחזור, עבודה של מאמן מורכבת מאתגרים"

עודכן לאחרונה: 19.1.2024 / 9:38

מאמנה החדש של הפועל חדרה הוצג: "חשש מירידת ליגה? בכל קבוצה יש תרחיש שלילי". על חנן ממן: "איש נעים הליכות, שחקן שראה הכול"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

בהפועל חדרה מקווים לצאת לתקופה חדשה וטובה יותר. אחרי שאתמול הקבוצה הודיעה סופית על פרידה מהמאמן ניסו אביטן, חיים סילבס מונה היום (חמישי) לתפקיד במקומו והוא יעמוד על הקווים כבר ביום שבת במשחק התחתית הקריטי נגד מ.ס. אשדוד. סילבס בן ה-48 מגיע לראשונה לחדרה, וינסה להשאיר אותה עונה נוספת בליגת העל, כאשר מי שישמש כעוזרו הוא שחקן העבר חנן ממן.

חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ינסה להשאיר את הפועל חדרה בליגת העל. חיים סילבס/שלומי גבאי
מאמן הפועל חדרה חיים סילבס עם עוזרו חנן ממן. שלומי גבאי
צוות חדש בחדרה. סילבס לצד חנן ממן/שלומי גבאי
מאמן הפועל חדרה חיים סילבס. שלומי גבאי
מאמן הפועל חדרה חיים סילבס/שלומי גבאי
מאמן הפועל חדרה חיים סילבס עם עוזרו חנן ממן. שלומי גבאי
מאמן הפועל חדרה חיים סילבס עם עוזרו חנן ממן/שלומי גבאי

"זה אף פעם לא נוח, אבל זה חלק מהמקצוע וזה נלקח בחשבון", אמר סילבס על כך שהוא נעדר מהמגרשים במשך תקופה ארוכה, "כשעובר מספיק זמן, זה בוער בך. האתגר הוא ברור לכולם, נוח מאוד לחפש את מה שלא טוב, כל התנאים האובייקטיביים והסובייקטיביים. מצד שני, עבודה של מאמן מורכבת מאתגרים, ויש אתגרים עם פוטנציאל שצריך לקחת. יש פה מתקן נהדר, יש פה אנשים נהדרים, ואם נעמוד במשימה הראשונית שלנו - גם אני יכול להתפתח כמאמן".

על החשש מירידת ליגה: "בכל קבוצה יש תרחיש שלילי, שאתה לא רוצה להגיע אליו. לא כאן ולא בקבוצות אחרות. אבל זה לא מה שיכול להניע אותך כמקצוען. אם אתה מקצוען, וזה האתגר שמולך אז אתה מתמודד. כולם מתמודדים עם הלחץ והעומס. אם המקסימום של המקום הזה היה כישלון, לא הייתי לוקח אותו. אני לא חושב ככה, אני מאמין בצוות שהרכבנו. יוצאים להרפתקה הזאת ומתחילים לעבוד".

חיים סילבס מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
חיים סילבס מאמן הפועל חדרה/שלומי גבאי

"כל מאמן, הדרך שלו לפעמים מתחילה בחוץ", דיבר סילבס על התקופה הארוכה שבה נעדר מהמגרשים (מאז שנפרד מהפועל תל אביב בסוף העונה שעברה). "זה אף פעם לא נוח, אבל זה חלק מהמקצוע וזה נלקח בחשבון. כשעובר מספיק זמן, זה בוער בך. האתגר הוא ברור לכולם, נוח מאוד לחפש את מה שלא טוב, כל התנאים האובייקטיביים והסובייקטיביים. מצד שני, עבודה של מאמן מורכבת מאתגרים, ויש אתגרים עם פוטנציאל שצריך לקחת. יש פה מתקן נהדר, יש פה אנשים נהדרים, ואם נעמוד במשימה הראשונית שלנו - גם אני יכול להתפתח כמאמן".

האם הוא חושש מירידת ליגה? "בכל קבוצה יש תרחיש שלילי, שאתה לא רוצה להגיע אליו - לא כאן ולא בקבוצות אחרות. אבל זה לא מה שיכול להניע אותך כמקצוען. אם אתה מקצוען, וזה האתגר שמולך - אז אתה מתמודד. כולם מתמודדים עם הלחץ והעומס. אם המקסימום של המקום הזה היה כישלון, לא הייתי לוקח אותו. אני לא חושב ככה, אני מאמין בצוות שהרכבנו - יוצאים להרפתקה הזאת ומתחילים לעבוד".

על חנן ממן: "הוא מהטופ 10 מהפורשים שבאמת ראה הכול. הוא איש נעים הליכות, אימנתי אותו ואנחנו בקשר טוב. אני מאוד מאמין שהוא יכול לשדרג את הצוות שלנו ושיחד נשדרג את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully