וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב האופניים אלון יוגב ויתר על השתתפותו בגביע העולם באוסטרליה

יוגב נפצע בכתף בתחילת החודש בתחרות בפורטוגל. אחרי טיפולים אינטנסיביים, הצליח, חרף הפציעה, להשתתף בתחרות האחרונה לפני אליפות אירופה שהיתה בסלובניה, בה סיים במקום ה-8. ייתן לעצמו זמן להחלים

אלון יוגב. יחצ,
אלון יוגב/יחצ

רוכב האופניים אלון יוגב (24), חבר הסגל האולימפי של ישראל, שחזר מאליפות אירופה באופני מסלול שהתקיימה בהולנד ומאמנו סטיב מקיואן, החליטו לוותר על השתתפותו של יוגב בתחרות גביע העולם שתתקיים בשבוע הראשון של פברואר באוסטרליה.

יוגב נפצע בכתף בתחילת החודש בתחרות בפורטוגל. אחרי טיפולים אינטנסיביים, הצליח, חרף הפציעה, להשתתף בתחרות האחרונה לפני אליפות אירופה שהיתה בסלובניה בה סיים במקום ה-8.
בסיום התחרות בסלובניה קבע המאמן כי יוגב, חבר קבוצת IGP , כי מאחר ויוגב עדיין לא החלים לגמרי מהפציעה, ומאחר ואינו כשיר ב-100% הוא אינו מתאים, במצב זה להתחרות במקצה האולימפי באליפות אירופה והציב אותו במרוץ הנקודות (לא אולימפי) בו סיים במקום ה-16 מבין 22 מתחרים. אחרי התחרות החליטו המאמן והרוכב לחזור לישראל ולוותר על התחרות באוסטרליה. יוגב חזר לפעילות שיקומית של הפציעה ואימונים כהכנה לתחרות גביע העולם שתתקיים בקנדה בין ה-12 ל-14 באפריל. תחרות זו מעניקה ניקוד משמעותי להשגת הכרטיס להשתתפות באליפות העולם שתהיה באוקטובר בדנמרק.

אלון יוגב אמר: "אליפות אירופה היתה מאכזבת מבחינתי אבל לא הופתעתי. אחרי הציעה הצלחתי להגיע למצב גופני שהספיק לי כדי לסיים את המרוץ, מה שאינו מובן מאליו לאור הפציעה הקשה שפגעה בי קשות ולא איפשרה לי להגיע לרמה האישית הנדרשת בתחרויות ברמה הזאת. אנחנו בשנה אולימפית וכל הספורטאים צריכים להגיע לתחרויות מהסוג הזה ביכולת של 110%. אם לא אתה לא במרוץ. ההחלטה לא להשתתף בתחרות באוסטרליה היא בהחלט ההחלטה המקצועית הנכונה עם כל האכזבה שלי. חזרתי הביתה ובתקופה הקרובה אתמקד בשיקום רפואי ובמקביל בשיפור היכולת האישית שלי כדי להתייצב בהמשך מוכן ומאושש מנטלית לגביע העולם בקנדה".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully