וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מעוניינת מאוד בבוראר ובוחנת אופציה לקשר אחורי זר

18.1.2024 / 11:44

במועדון מחפשים חיזוק נוסף שיסייע במאבקי ההישרדות, ובודקים את מצבו של הבלגי שמועמד לעזוב את חדרה. אם נידם לא יגיע, עשויים להקפיא זר. מחמאות לאלי לוי על הניצחון בפתח תקוה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט1

בבוקר שאחרי הניצחון הדרמטי והחשוב על מכבי פתח תקוה, במ.ס. אשדוד רוצים מאוד להמשיך להתחזק על מנת להישאר בליגה. במועדון צירפו את החלוץ הניגרי אזקיאל הנטי שכבר כבש אתמול (רביעי) בהופעת הבכורה שלו, יום אחרי שנחת בארץ, אולם באשדוד מגלים עניין רב בסמי בוראר שמועמד לעזוב את הפועל חדרה.

בחדרה יש לא מעט טענות העונה כלפי בוראר, ובמ.ס. אשדוד בודקים את מצבו של הקשר הבלגי וישקלו בחיוב פנייה אליו במקרה שהוא וחדרה יסיימו את ההתקשרות ביניהם.

נוסף על כך, רוצים בקבוצה קשר אחורי ולצד המאמצים להביא את נדב נידם מהפועל ירושלים, בוחנים גם אופציות של שחקן זר לעמדה זו. אם יגיע אחד כזה, יצטרכו באשדוד להקפיא את אחד הזרים אחרי שאתמול סיימו את ההתקשרות עם לוקאס סלינאס כדי לרשום את הנטי.

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי עם רועי לוי. קובי אליהו
זכה למחמאות. אלי לוי/קובי אליהו

במועדון שיבחו הבוקר את ניהול המשחק של המאמן אלי לוי, שנקלע עם הקבוצה לפיגור בפתח תקוה, עשה שינויים טקטיים בהפסקה ובמהלך המחצית השנייה, והקבוצה ידעה להשיג את ניצחון החוץ הראשונה העונה, שהחזיר לכולם מעט אוויר לריאות. כעת מתכוננים באשדוד למשחק תחתית נוסף "על שש נקודות" מול הפועל חדרה במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully