וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה חולמת על פלייאוף עליון. איהאב גנאים קיבל הצעה

18.1.2024 / 10:43

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות, הקבוצה שהצהירה כי השאיפה היא להישאר בליגה כבר מבינה לפי הטבלה שביכולתה להיכנס לטופ 6. חיפושים אחר שחקן כנף זר, אקס בני סכנין בוחן אופציות

תקציר ה-1:2 של ריינה על בית"ר ירושלים בטדי/ספורט1

אחרי שצברה שתי נקודות מ-18 אפשריות בשישה מחזורים רצופים ללא ניצחון, שהשכיחו את פתיחת העונה החלומית שלה, בני ריינה חזרה לעצמה אתמול (רביעי) עם אחד הניצחונות הגדולים שלה העונה, 1:2 על בית"ר ירושלים בטדי. רק בשבוע שעבר הייתה הקבוצה בעיצומו של מומנטום שלילי עם רצף של ארבעה הפסדים, אבל התיקו נגד מכבי תל אביב ביום ראשון העניק החזיר המון ביטחון לשחקנים ולצוות המקצועי, בדרך לשלוש נקודות יקרות אתמול במאבק על מקום בפלייאוף העליון.

גם אם כלפי חוץ אומרים אנשי בני ריינה המטרה העיקרית היא להישאר בליגה, כעת, כאשר נותרו עוד תשעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, כבר מדברים במועדון על כך שמקום בשישייה הראשונה בהחלט בר השגה ושהקבוצה ראויה להיות העונה בפלייאוף העליון. בני ריינה מדורגת במקום החמישי עם 24 נקודות ורחוקה ארבע נקודות מהפועל תל אביב השביעית.

בני ריינה חוגגת. דני מרון
עכשיו היא כבר חולמת בגדול. בני ריינה/דני מרון

במועדון עושים מאמצים לצרף עוד שחקני חיזוק, בנוסף למגן ניב פליטר והחלוץ מוחמד חטיב שכבר חתמו ואף נכנסו אמש כמחליפים בטדי. הקשר איהאב גנאים נחת הבוקר בישראל מקזחסטן, ובוחן מספר הצעות בליגת העל, ביניהן גם ההצעה של בני ריינה שרוצה אותו מאוד.

בצוות המקצועי ממשיכים גם בחיפושים אחר שחקן התקפה זר, עם עדיפות לעמדת הכנף הימנית ואם יוחתם אחד כזה, הנרי ואקה עשוי לפנות את מקומו ולהשתחרר מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully