וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של קוז'וך יציב למרות ההפסדים, כעס על טוקלומטי ואקווה

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 7:08

קוז'וך ספג הפסד שלישי רצוף במכבי פתח תקוה ובקבוצה יודעים: "אנחנו בקצב של ירידה". אקווה צפוי להיות משוחרר, כעס במועדון על שני האדומים

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה ממשיכה בצלילה החופשית שלה לעבר תחתית הטבלה ואמש (רביעי) נחלה הקבוצה הפסד ביתי כואב, 1:2 בקרב התחתית החשוב נגד מ.ס.אשדוד. פתח תקוה קיוותה לקטוע את רצף ההפסדים, אך שער דרמטי של קשר אשדוד אלעד שחף בדקה ה-97 חרץ את גורל המשחק ושלח את המלאבסים הביתה, עם הפסד תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים של הקבוצה.

עידן טוקלומטי, שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בלגן על הספסל. טוקלומטי/קובי אליהו
רן קוז'וך, מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
בקבוצה יודעים: "אין דרך אחרת להגיד את זה, אנחנו בין הקבוצות החלשות בליגה". קוז'וך/קובי אליהו

בשלב זה טוענים בקבוצה בתוקף, שמעמדו של המאמן החדש רן קוז'וך, כלל לא עומד על הפרק ואין שום כוונה לבצע זעזוע נוסף בעמדה זו. קוז'וך רשם אמש הפסד שלישי רצוף בשלושת המשחקים מאז שהתמנה לתפקיד, אך הוא משוכנע גם עכשיו, שעם חיזוק מתאים, אפשר יהיה להוציא את הקבוצה מהבוץ בו היא נמצאת.

"אין דרך אחרת להגיד את זה, אנחנו בין הקבוצות החלשות בליגה", אמרו בקבוצה. "כרגע אנחנו בקצב של ירידת ליגה וכדאי שכולם כולל כולם, יתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי".

בפתח תקוה ממתינים לשיחרורו של הבלם איתי בן שבת ממכבי נתניה, כדי לצרפו באופן מיידי, כאשר על הפרק גם צירוף של שחקן התקפה זר חדש, על חשבונם של גדעון אקווה שצפוי להיות משוחרר והבלם האיטלקי לורנזו פראמטי שעשוי לעזוב גם הוא.

בקבוצה זעמו על חוסר האחריות שהפגין הקשר גדעון אקווה, שנכנס כמחליף בדקה ה-80 והורחק כעבור שש דקות בלבד, אחרי שקיבל שני כרטיסים צהובים בתוך שתי דקות וכעסו גם על התנהגותו של החלוץ הצעיר עידן טוקלומטי, שהוחלף בדקה ה-62, וספג כרטיס אדום עם יציאתו מהמגרש, לאחר שזרק בקבוק מים לעבר היציע, על כמה מאוהדי הקבוצה, שצעקו לו לצאת מהר יותר מהמגרש בזמן החילוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully