וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן נגד הנהלת הפועל חדרה: "בלתי נמנע לפתוח את הכיס"

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 12:00

חיים סילבס צפוי לחתום ולהעביר אימון ראשון בחדרה, המאמן הקודם טוען: "קראתי שאמרו שפרידה הייתה בלתי נמנעת, מה שבלתי נמנע זה לפתוח את הכיס ולחזק את הקבוצה במספר שחקנים איכותיים"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

חיים סילבס ייפגש היום (חמישי) עם בעלי הפועל חדרה יקיר שוורץ ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא אמור להתמנות למאמן הקבוצה, אחרי שאמש פוטר ניסו אביטן מתפקידו. אימון הקבוצה שתוכנן להבוקר נדחה לשעות אחר הצהריים, מתוך כוונה להחתים עוד הבוקר מאמן חדש שכבר יעביר את אימון הקבוצה מאוחר יותר היום.

אמש כבר נערכו שיחות ראשונות בין ראשי המועדון לסילבס, כאשר המאמן החדש צפוי לחתום לעונה וחצי והמשימה העיקרית שלו תהיה להשאיר את הקבוצה בליגה. יחד עם סילבס הוזכרו גם קובי רפואה (שסירב להגיע), בני לם ואפילו אסף נמני שכבר אימן בחדרה בעונה שעברה.

המאמן הקודם אביטן כתב היום פוסט פרידה, עם ביקורת על ההנהלה: "פרידה זה אף פעם לא דבר קל, בטח ממקום שמאוד חשוב ואהוב עליך. לצערי זה קרה, אני נפרד מהפועל חדרה, מהשחקנים, אוהדים, מהעיר ומאנשי המועדון, שעבורי היה בית חם. קראתי שאמרו שפרידה הייתה בלתי נמנעת, מה שבלתי נמנע זה לפתוח את הכיס ולחזק את הקבוצה במספר שחקנים איכותים שיעזרו לשחקנים שנלחמים ונותנים הכל תמיד, גם כשזה לא מצליח. הסיסמא "זה מה שיש ועם זה נסתדר" חייבת להשתנות. מאחל הצלחה מכל הלב, אוהב את כולם".

חיים סילבס מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
אתגר חדש. סילבס/אריאל שלום

חדרה אחת הקבוצות החלשות בליגה, נמצאת מתחת לקו האדום והיא נמצאת במשבר גדול, עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקיה האחרונים. אמנם רק לפני שבוע וחצי, היא הצליחה לחלץ תיקו 1:1 מול מכבי תל אביב בבלומפילד, אך ההפסדים הרבים בחודש האחרון ובעיקר הצורה שבה נראו השחקנים על המגרש, בשני ההפסדים האחרונים, נגד בית"ר ירושלים והפועל חיפה, גרמו לראשי המועדון לקבל החלטה לזעזע כבר עכשיו את עמדת המאמן ואמש כאמור נערכה שיחה עם ניסו אביטן והוחלט לסיים את תפקידו.

בחדרה ינסו לצרף כעת לפחות ארבעה שחקני חיזוק עד סגירת חלון ההעברות, כאשר על הפרק החתמת זר אחד או שניים ועוד שני ישראלים, בכפוף להיצע בשוק השחקנים. חדרה מחפשת חלוץ זר וכבר העבירה הצעות רשמיות למספר שחקנים, כדי לשכנעם להגיע לישראל.

בחדרה יצטרכו לקבל החלטה בנוגע לעתידו של הקשר סמי בוראר, שנראה רע מאוד במשחקים האחרונים ואף הביע את רצונו לעזוב. בחדרה לא ישחררו את הקשר הבלגי בחינם ואף הציבו תג מחיר שנע סביב כ-150 אלף יורו תמורת שיחרורו, אולם עד כה לא התקבלה שום הצעה רשמית עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully