וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקומה הטבעי: בית"ר ירושלים דועכת, למה היא לא מתחזקת?

18.1.2024 / 6:58

בית"ר ירושלים חלמה על פלייאוף עליון אבל לא באה מוכנה לינואר: כל השמות שנפלו והבעיות עם הרכש בחלון. פריידיי בספק להפועל תל אביב

תקציר ה-1:2 של ריינה על בית"ר ירושלים בטדי/ספורט1

אם עד אתמול (רביעי) בית"ר ירושלים הרגישה כבעלת סיכויים טובים לסיים את העונה בפלייאוף העליון, ההפסד 2:1 לבני ריינה בטדי הפך את הסיכויים לנמוכים מאוד. עם כל הכבוד למחמאות לירדן שועה, במועדון מבינים כי רק סדרת ניצחונות רצופים יכולים להחזיר את הקבוצה לתמונה, מה שקשה לראות קורה עם הסגל הנוכחי של הקבוצה, כאשר לא מעט שחקנים נמצאים בכושר ירוד והאופציות מהספסל לא מספיק טובות.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מבין את הבעיה. אבוקסיס/דני מרון

בית"ר החלה לרדוף אחרי ריינה לאחר השער שספגה מטעות של אורי דהן, ובסופו של דבר המועדון אוכל את מה שהוא בישל: ההגנה שהייתה נוראית בעונה שעברה לא התחזקה, ולא אמורה להיראות אחרת. אותן מתנות, אותן טעויות אישיות, זה לא מספיק טוב לפלייאוף עליון, זה לא מספיק טוב לבית"ר ירושלים. זה היה חייב להשתנות בקיץ עם בלם זר איכותי. בית"ר חייבת לצאת מהשבלונה של חוזה לעונה אחת עד 200 אלף יורו ולא לשלם דמי העברה עבור זרים, זה מפחית את ההיצע ומשאיר בשוק זרים שלא ישדרגו, בעיקר בעידן המלחמה הנוכחי, כאשר צריך לפתות זרים כדי לדרוך כאן.

הבעיות הן גם גם בחלק הקדמי. פריידיי לא בסגל, אז מיירון ג'ורג', שבקושי יכול לסחוב 30 דקות, סוחב פי 3 ואין באמת חלוץ מחליף. כאשר מוזי לא כשיר לפתוח, זסנו עולה למעלה בהופעת הבכורה. סורו כבר עם קרוב ל-1,200 דקות בפחות מחודש וחצי, עם חבישות, כאבים וטיפולים. זה לא סגל שיכול לעשות פלייאוף עליון, להיפך. זה סגל שבמידה ויודח מהגביע נגד באר שבע רק יילך ויידרדר למאבקי תחתית. עם כל האנרגיות הלא טובות בבית"ר העונה, הדרך לשם קלה.

עוד בוואלה!

אבוקסיס ביקר את שחקניו: "הייתה הפקרות בהגנה, אני כועס מאוד"

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים אמיר ברקוביץ' ליד מיירון ג'ורג'. דני מרון
הדרך למאבקי תחתית קרובה מתמיד. בית"ר מאוכזבת/דני מרון

הסיכוי של בית"ר לשנות היה ב-10 בינואר. עם פתיחת החלון הקבוצה הייתה צריכה להעמיד 3שלושה שחקנים חדשים מעבר לזסנו. עוד בלם, קשר במקום תומא וחלוץ על משבצת הזר של הוצ'קו. להודות בטעויות ובקושי, למצוא מחליפים לשחקנים שהובילו בעונה שעברה, ולתקן. בפועל, בית"ר עדיין בשיחות עם בלמים זרים. או שהם רוצים הרבה כסף או שהם רוצים חוזים לתקופה ארוכה יותר ולא עד סוף העונה עם אופציה, והשיחות נופלות. החלון נגמר ב-6 בפברואר. לפלייאוף העליון זה כנראה כבר מאוחר, אך גם לגביע והישרדות בליגה זה לא פחות חשוב. כאשר מגיעים לפלייאוף התחתון הכל נזיל.

בית"ר ניהלה לאחרונה שיחות לגבי יעקב בריהון וסוף פודגוראנו, נכון לאתמול אף אחד מהשניים עדיין לא משוחרר אך ייתכן ויהיו התפתחויות בהמשך השבוע. השם של איתמר שבירו עלה אבל השכר והעלויות של השאלתו או רכישתו מורידים כרגע את האופציה מהפרק. בית"ר בבעיה וגם אם תשלים עם העובדה שלא תהיה בפלייאוף העליון - היא צריכה להביא רכש עבור 10,000 מנויים וגם לבנות בסיס סגל בריא יותר לעונה הבאה, בניגוד לקיץ הנוכחי שהיה קומדיה של טעויות. ההגעה של זסנו היא סנונית ראשונה ונכונה, אבל רק סנונית.

ביום שני תפגוש בית"ר בבלומפילד את הפועל תל אביב. ירדן שועה המוצהב ייעדר, פרד פריידיי בספק, והוא ייבדק שוב בימים הקרובים בתקוה שיהיה כשיר. עד כמה שפריידיי סופג ביקורות על ההחמצות שלו, את העבודה שהוא עושה בשמירה על הכדור עם הגב, משיכת הבלמים ופינוי שטחים - אף שחקן בבית"ר לא יכול לתרום לה. טימוטי מוזי הוא היום שחקן שבית"ר לא יכולה בלעדיו, זה מצד אחד מחמאה להתפתחות שלו ומנגד תמונת מראה לכל הבעליות בסגל בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully