וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס ביקר את שחקניו: "הייתה הפקרות בהגנה, אני כועס מאוד"

המאמן אחרי ההפסד לריינה: "שחקני המפתח היו ביום לא טוב, ככה לא נגיע לפלייאוף העליון". מימר חגג מנגד: "ניצחון של בסול"

תקציר ה-1:2 של ריינה על בית"ר ירושלים בטדי/ספורט1

בית"ר ירושלים ירדה הערב (רביעי) לקרקע אחרי הניצחון הגדול על הפועל חדרה, עם הפסד 2:1 לבני ריינה באצטדיון טדי. טימו מוזי ערך הופעת בכורה בהרכב והראה ניצוצות, אבל בית"ר לא קיבלה מירדן שועה את התרומה שהיא מצפה לה, דווקא אחרי שלושת הבישולים שלו בשבוע שעבר. לו8אי חלף כבש את הראשון של ריינה בדקה ה-31, טימו מוזי איזן זמנית בדקה ה-48 אבל מארק קוסטה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-67, והעניק לריינה ניצחון ראשון אחרי כחודש.

"אנחנו לא יציבים, אני חושב שלא הצלחנו להשתחרר במחצית הראשונה", ניתח יוסי אבוקסיס את המשחק. "שחקני המפתח שלנו היו ביום פחות טוב. היינו מאוד חשופים בחצי השני, השחקנים רצו קדימה בטירוף, ועל זה אני כועס מאוד, כי היינו ב-1:1 והיה מלא זמן לנצח, והיינו ממש מופקרים. הייתה הפקרות בדקה מאוד מוקדמת. כל החלק הקדמי וההגנתי בכלל לא היה במקום, עשינו טעות של הפקרות".

אבוקסיס הוסיף: "שחקנים טובים שלנו היום ביום פחות טוב. לא תמיד השחקנים המובילים יהיו טובים, וביום כזה צריך לדעת לנצח ניצחונות קשים. אנחנו לא מצליחים לעשות את הניצחון השני. באנו אחרי משחק מצוין והיום היה לנו יום פחות טוב, אבל גם ביום כזה צריך לנצח בכוח ובעוצמות. ככה יהיה קשה מאוד להגיע לפלייאוף העליון. כל משחק עכשיו הופך להיות קריטי עד הסוף".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
סיבה לדאגה. אבוקסיס/דני מרון

"עשינו צעד גדול לפלייאוף העליון", אמר שרון מימר בסיום. "אנחנו עושים פה עונה מדהימה, הניצחון הזו הוא תוספת. אחת הסודות להצלחה היא לא לדבר יותר מדי, אנחנו רוצים לנצח בכל מגרש. במשחקים האחרונים נגד קבוצות חזקות נראינו טוב, וזה מראה כמה הקבוצה הזאת עוצמתית".

על החילופים שעזרו להשיג ניצחון: "היום הניצחון הזה בזכות השחקנים, וגם בזכות סעיד בסול. נלחמנו להביא שני שחקנים כי היינו מאוד קצרים, והוא דאג שהקבוצה תעמיק ותרחיב את הסגל. זה עזר לנו מאוד היום".

לואי חלף: "עשינו משחק טוב, זה צעד חשוב מאוד. הניצחונות על בית"ר ירושלים? אין מוטיבציה מיוחדת מולם, נקווה שזה יימשך ככה. אני שמח שאני עוזר לקבוצה להשיג נקודות, הלוואי שנמשיך ככה הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully