וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן סול: "מעמדו של למה יציב. לא נזרוק את האנשים שלנו הצידה"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב התראיין אחרי הדרבי: "הוכחנו שאפשר לתת פייט למכבי תל אביב. הפרוייקט הזה ייקח זמן"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

אחרי הדרבי, הפועל תל אביב משדרת אופטימיות. בקבוצה התגאו ביכולת של השחקנים אחרי ההפסד 4:2 למכבי תל אביב, וגם חן סול, המנהל המקצועי של המועדון, השמיע דברים ברוח דומה כשהתראיין בסיום.

"אנחנו כל משחק רוצים לבוא לשחק כדורגל, גם נגד הקבוצות הגדולות. היום הם הראו שאפשר לתת פייט למכבי תל אביב. היו טעויות, הצוות יעבוד עליהן וכמו שאמרתי, אנחנו צריכים ויכולים להשתפר", אמר סול.

על חלון ההעברות: "יש לנו שחקנים שאנחנו רוצים. אנחנו לא עובדים לפי תחושה, יש לנו מטרות מאוד ברורות, ראיתם את זה בחלון הזה כשהגיעו שחקנים שרצינו בקיץ. כל שחקן בכיר היה שחקן לא בכיר בהתחלה. יש לנו את הצוות שלנו שעוקב אחרי שחקנים ויודע בדיוק מה הוא רוצה. נחזק את הקבוצה, מחפשים את ההזדמנויות לשפר את הסגל. אי אפשר לעשות מהפכות בחלון אחד. הפרוייקט הזה ייקח זמן, אנחנו מנסים לעשות את זה מהר אבל מבינים שזה ייקח זמן".

חן סול, ראש מחלקת הכדורגל של הפועל תל אביב. דני מרון
יש על מה לבנות? חן סול/דני מרון

על התחלופה בהנהלת הקבוצה: "אני לא מסכים שזה נראה לא רציני. המאמן לא שלחה הביתה לא את המאמן ולא את המנכ"ל, בטח לא בסיטואציה שנקלענו אליה עם המלחמה. המאמן נאלץ ללכת וחשבנו שבורחה יכול למלא את המקום שלו. לא בחרנו לשחרר גם אותו וגם את המנכ"ל. דברים נכפו עלינו. היו לנו תוכניות מאוד גדולות והן נמשכות - פשוט עם אנשים אחרים. נוצר מצב שאף אחד לא רצה להיות בו, וזה כן משפיע על הפרוייקט".

על בורחה למה: "אנחנו בוחנים מאמן לאורך זמן, לא רק על סמך תוצאות. המעמד שלו יציב ואיתן. יש תקופות טובות יותר וטובות פחות לקבוצה. אנחנו לא זורקים את האנשים שלנו הצידה, אלו אנשים שהיו איתנו בזמנים הכי קשים של המועדון. אחת הסיבות למנות אותו, זה שהוא ומייקל עשו עבודה מעולה, ראינו שהשחקנים אומרים דברים שלא נאמרו על מאמנים בשנים האחרונות, ולכן האמנו שבורחה האיש המתאים כדי להמשיך את הדרך הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully