וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירונה ברבע גמר הגביע הספרדי. אברטון ניצחה את פאלאס בגביע האנגלי

הפתעת העונה בלה ליגה לא התקשתה ב-1:3 על ראיו. אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 2:0, ולנסיה - סלטה ויגו 3:1. שער של אנדרה גומש העניק לטופיז 0:1 לכרטיס לסיבוב הרביעי. גם נוריץ' עלתה והיא תתארח אצל ליברפול.

תקציר גביע ספרדי: ג'ירונה - ראיו וייקאנו 1:3/ספורט1

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי הסתיים היום עם כמה משחקים חוזרים, שהתקיימו אחרי תוצאות תיקו במפגש הראשון.

אברטון - קריסטל פאלאס 0:1

שער של אנדרה גומש בדקה ה-42 העלה את הטופיז שלב ואולי שיפר קצת את מצב הרוח בצל הפחתת הנקודות הנוספת שצפויה לקבוצה. בסיבוב הרביעי אברטון תארח את לוטון טאון.

בריסטול רוברס - נוריץ' 3:1

אחרי 1:1 בבית, נוריץ' מליגת המשנה גברה על יריבה שמדורגת במרכז הטבלה בליג וואן (השלישית). גבריאל סארה (53), אדם אידה (59, פנדל) וקני מקלין (89) ביצעו מהפך אחרי שער מוקדם של לוק מקורמיק (20). נוריץ' תשחק בשלב הבא נגד ליברפול בחוץ.

בלקפול - נוטינגהאם פורסט 3:2 (אחרי הארכה)
לבלקפול: אלבי מרוגן (61), קייל ג'וזף (78), לפורסט: אנדרו אומובמידלה (16), דנילו (46), כריס ווד (110)

שחקן אברטון אנדרה גומש. רויטרס
אנדרה גומש חוגג/רויטרס

שלב שמינית הגמר בגביע הספרדי נמשך היום. מחר השלב יושלם עם הדרבי בין ריאל לאתלטיקו מדריד, והמשחק של ברצלונה מול אויוניסטאס הקטנה.

ג'ירונה - ראיו וייקאנו 1:3

הפתעת העונה בליגה לא התקשתה לרגע בגביע, והובילה 0:3 כבר בדקה ה-26. כריסטיאן סטואני כבש ראשון (15), השלים צמד בפנדל (19) וראה את דיילי בלינד סוגר עניין (26). רנדי אנטקה רק צימק לראיו (36).

ולנסיה - סלטה ויגו 3:1

סלטה חווה עוד עונה של מאבקי הישרדות בלה ליגה, אבל בגביע זה נראה קצת יותר טוב והערב היא השיגה ניצחון ראשון על ולנסיה אחרי 6 משחקים (5 ניצחונות לוולנסיה ותיקו אחד). לוקה דה לה טורה (13) כבש ראשון וטאסוס דוביקאס הוסיף צמד (18 בפנדל, 80). פפלו כבש לוולנסיה (29, פנדל).

אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 2:0

בעשור האחרון סוסיאדד הפכה לאחת מקבוצות הגביע המובילות עם הופעות כמעט קבוצות ברבע הגמר (וזכייה אחת בתואר) וגם הפעם היא תהיה שם. מיקל אויארסבאל הסנסציוני קבע 0:1 בדקה ה-57 בפנדל ומיקל מרינו חתם בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully