וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: מפגש צמרת חם בבלומפילד, עם המצטרפים הטריים

אחרי החתמת ברשצקי, בני יהודה השלישית תארח את המוליכה עירוני קרית שמונה שהתחזקה עם אונייקאצ'י. בכורה לדורה כמאמן שפרעם בנוף הגליל (15:00)

הגרלת סיבוב ח' של "גביע המדינה-ווינר"/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-18 בליגה הלאומית ייפתח מחר (שישי, 15:00) עם חמישה משחקים, במרכזם מפגש הצמרת בין בני יהודה המדורגת שלישית לעירוני קרית שמונה שניצבת בפסגה. מכבי יפו הרביעית תתארח ברמת גן, שלומי דורה יערוך בכורה כמאמן איחוד בני שפרעם בנוף הגליל, סקציה נס ציונה תארח את מכבי הרצליה והפועל ראשון לציון את מ.ס. כפר קאסם.

בני יהודה - עירוני קרית שמונה

קרב צמרת מסקרן בין השלישית לראשונה, שתי אלופות ישראל לשעבר, כשבני יהודה עדיין ללא תיקו ביתי העונה ועירוני קרית שמונה היא היחידה בליגה שכל משחקיה הוכרעו. הכתומים איבדו גובה מאז הפציעה של אלמוג בוזגלו וניצחו רק פעם אחת בארבעה משחקים, כולל הפסדים מפתיעים לשפרעם וכפר קאסם. בינתיים נמשך מסע הרכש עם צירופם של מוטי ברשצקי והייפורד אג'יי, שיערכו את הבכורה מול המוליכה שהחתימה השבוע את פיטר אונייקאצ'י אחרי שהביסה אותו ואת רמת השרון 0:3. בסיבוב הראשון ניצחה קרית שמונה 0:1 משער של אריאל שרצקי וסך הכול היו ניצחונות בית בששת המפגשים האחרונים, מאז ה-0:1 של הקריה במרץ 2019, במשחק שנערך בפתח תקוה. סולומון דניאל יחסר למארחת בגלל צהובים, כריסט אמימי מוצהב בצד השני.

אריאל שרצקי, עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
הכריע את המפגש הקודם. אריאל שרצקי/מאור אלקסלסי

הפועל רמת גן - מכבי יפו

שלושה ניצחונות רצופים ו-10 משחקים ללא הפסד מאז החזרה מפגרת המלחמה, הכניסו את מכבי יפו למאבק על הכרטיסים לליגת העל. הפער מהמקום השני עומד על ארבע נקודות בלבד והיפואים ינסו להמשיך במומנטום, כשבחוץ הם סופרים ארבעה ניצחונות רצופים ללא ספיגה. הפועל רמת גן זוכרת כיצד יתרון 0:3 לא הספיק לה במפגש הקודם, אז יפו חזרה והשוותה בתוספת הזמן ל-3:3. גם בעונה שעברה סיפקו המשחקים בין השתיים לא מעט שערים, כשהאורדונים הפסידו 4:1 בבית ואז גם 3:2 בחוץ. הם יחסרו את הוד מסיקה המורחק ואושר אבו המוצהב. המגן קובי מור חתם ביפו ויוכל לערוך בכורה.

הפועל נוף הגליל - איחוד בני שפרעם

מזג האוויר גרם לדחיית המשחק מול הפועל עפולה וכך שלומי דורה יערוך את הבכורה שלו כמאמן בני שפרעם מול הקבוצה הקודמת שלו בליגה הלאומית, ממנה פוטר אחרי חמישה מחזורים בעונה שעברה. שפרעם הפתיעה עם 2:3 בסיבוב הראשון ומקווה לנצל את המשבר בנוף הגליל ולרשום משחק חוץ רביעי רצוף ללא הפסד, כשהשוער איתמר ישראלי חתם השבוע וינסה לסייע להגנה הגרועה בליגה עד כה וגם יזן נסאר הגיע מבני סכנין. המארחת איבדה גובה עם שתי נקודות בלבד מ-15 האחרונות ומחפשת חיזוק נוסף פרט לבן מיזן שכבר קיבל דקות ראשונות כמחליף בהפסד 3:2 ליפו במחזור הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גיל יצחק מכבי יפו. מאור אלקסלסי
הדהירה של יפו תימשך? גיל יצחק/מאור אלקסלסי

הפועל ראשון לציון - מ.ס. כפר קאסם

שער אחד מפריד בין שתי הקבוצות שצברו 22 נקודות כל אחת, כשהכתומים מחזיקים כרגע במקום השמיני ששווה פלייאוף עליון ומקווים לנצח את מ.ס. כפר קאסם אחרי שבעה מפגשים שבהם זה לא קרה (שלוש תוצאות תיקו רצופות אחרי ארבעה הפסדים). עדן דהן וטל מכלוף ספגו צהוב חמישי בניצחון בכפר סבא ויחסרו לראשון לציון, כשמנגד אחרי ה-0:1 המפתיע על בני יהודה ייעדרו בגלל צהובים לירן ריגן ועומרי עאמר.

סקציה נס ציונה - מכבי הרצליה

יובל נעים חגג ניצחון בכורה בחוץ מול הפועל אום אל פאחם ונמלט מהקו האדום, צירף גם את שון מלכה מכפר קאסם וכעת מקווה סקציה נס ציונה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות ליגה. מכבי הרצליה התחדשה בינואר עם רן ואתורי, סהר דבח, רועי אלקוקין ודור ג'אן שהבקיע שער בכורה ב-1:1 מול הפועל רמת גן, אבל העולה לא השכילה לנצח בחמשת המחזורים האחרונים ולא רוצה להסתבך בתחתית ולהשכיח סיבוב ראשון מצוין. הקפטן ברק לביא הוא השריד היחיד מהביקור האחרון של מכבי הרצליה בנס ציונה, בפברואר 2013, אז ניצחה 0:1.

משחקי יום שני:

הפועל ניר רמת השרון - עירוני טבריה
הפועל עכו - הפועל אום אל פאחם
הפועל עפולה - הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully