וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הכדוריד לא הורשתה לעלות עם חולצות לשחרור החטופים, והפסידה בלוקסמבורג

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 23:54

המשחק הראשון של סער פרנקל כמאמן הלאומי הסתיים בהפסד 31:28, הנבחרת המארחת סירבה לאפשר לשחקנים הישראלים גם לעלות עם דסקית להמנון. בחמישי: ישראל תנסה להפוך במפגש החוזר במוקדמות אליפות העולם

תקציר מוקדמות אליפות העולם בכדוריד: לוקסמבורג - ישראל 28:31/ספורט1

נבחרת ישראל בכדוריד קיימה הערב (רביעי) את משחקה הראשון בלוקסמבורג מול הנבחרת המקומית בפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות העולם, והפסידה 31:28 (15:14). מחר ייערך משחק הגומלין, באותו אולם, במטרה לנצח בפער גדול יותר, ולהעפיל לשלב השני במוקדמות אליפות העולם - שם ממתינה נבחרת סלובקיה (צמד משחקים שייערכו בחודש מרץ).

זה היה משחק ראשון עבור סער פרנקל כמאמן לאומי, ועבור ולדי קופמן שהצטרף אליו כעוזר מאמן, ובכלל בסגל חדש שכולל מספר שינויים ושילוב מעניין בין דורות, כשהצעיר בחבורה הוא טל פלד השוער בן ה-19, לצד הקפטן החדש עמרי קושמרו.

כזכור, המשחקים תוכננו להתקיים בנובמבר, אבל נדחו עם פרוץ המלחמה - ואיגוד הכדוריד נאלץ לוותר על האירוח. צמד המשחקים הועתקו ללוקסמבורג. הנבחרת ביקשה לעלות הערב לחימום עם חולצות והמסר לשחרור החטופים, ולאחר מכן עם דיסקיות להימנון - דבר שעורר את התנגדות מקומית (על אף שהאיגוד האירופי אישר את עניין הדסקיות). מצד שני, הנבחרת זכתה לתמיכה חמה מצד עשרות מחברי הקהילה היהודית, שהגיעו עם דגלי ישראל - ובשירה משותפת מרגשת של התקווה.

נבחרת ישראל כדוריד. באדיבות האיגוד הלוקסמבורגי, אתר רשמי
יהפכו ביום חמישי? שחקני הנבחרת/אתר רשמי, באדיבות האיגוד הלוקסמבורגי

ישראל כבר הובילה ביתרון בן חמישה שערים במחצית הראשונה, אולם המארחת הפכה במחצית השנייה. נדב כהן הוביל עם שישה שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully