וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו החמיא לשימיץ' ונאור, דין דוד: "נשמח שחמד יגיע, גדלנו עליו"

מאמן מכבי חיפה חגג את ה-0:3 על סכנין: "אנחנו בתקופה מאוד עוצמתית, כל משחק איבדנו שחקן, ותמיד ידענו להתעלות". כובש הצמד לא חושש מהגעת חלוץ נוסף

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

מכבי חיפה הלוהטת חגגה הערב (רביעי) ניצחון רביעי ברציפות - הפעם 0:3 על בני סכנין. ענאן חלאילי (7) כבש ראשון אחרי שגיאה של מוחמד אבו ניל, דין דוד סגר עניין עם צמד במחצית השנייה (56, 62) וכעת יכולה האלופה להתכונן בראש שקט למפגש מול מכבי נתניה ביום ראשון. סכנין עם משחק רביעי ללא ניצחון, ומשחק שלישי ברציפות ללא שער זכות, והפער שלה מנתניה השישית עומד על ארבע נקודות.

"ידענו שאנחנו מגיעים למגרש מאוד קשה, קבוצה שלא ניצחנו בבית שלנו", התגאה מסאי דגו. "אבל אנחנו בתקופה מאוד עוצמתית, חילצנו כדורים בחצי המגרש של היריבה ועשינו שערים מזה, ואני מאוד שמח. אולי בטלוויזיה לא שמים לב לזה, אבל המגרש היה בוצי ומאוד קשה. אמרנו לשחקנים שלא צריך להיות יפים כדי לנצח. ידעתי שברגע שיגיע השער הראשון, יהיו לנו יותר שטחים לגמור את המשחק. אני מאוד גאה בשחקנים, עכשיו מצפה לנו משחק קשה מאוד בראשון מול קבוצה איכותית כמו מכבי נתניה. צריכים לשמור על צניעות, עבודה קשה ולהישאר ביחד".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל בסיום/מאור אלקסלסי

על הפציעות: "כל משחק איבדנו שחקן כזה או אחר ותמיד ידענו להתעלות, אני אומר לשחקנים שכולם חשובים וכולם שווים. עבדולאי סק חשוב, אבל לורנצו שימיץ' נכנס טוב וגם גוני נאור עשה עבודה מצוינת. אני מכיר את היכולות שלו הרבה שנים. כולם יודעים את ההיררכיה במכבי חיפה, אני מאמן ויש מי שמנהל את הדברים מאחורי הקלעים. אין תירוצים, גם אם צריך לעלות עם שלושה שחקני נוער, היינו עולים. כל אחד מתרכז בעבודה שלו, אסור לנו לאבד יותר נקודות".

דין דוד, שכבש צמד שני העונה, גילה: "מנהל הקבוצה גיל אופק אמר לי אחרי החילוף לבדוק מה יש בכיס של דרור שמשון, מאמן הכושר. היה כתוב שם בפתק - דין דוד 2. היה כיף לראות את זה, לא האמנו. אני שמח שלקחנו שלוש נקודות והלך לנו טוב, גם במשטח פחות נוח.

על האפשרות שתומר חמד יצטרף: "במכבי חיפה תמיד יש סגל רחב כי זו קבוצה עם הרבה מטרות, נשמח לקבל את תומר אלינו. הוא תוספת כוח משמעותית, זה שחקן שגדלנו עליו ואולי נקבל כמה טיפים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
קיבל מחמאות מהמאמן. לורנצו שימיץ'/מאור אלקסלסי
גוני נאור, שריף כיוף, קני סייף שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
גוני נאור, שריף כיוף וקני סייף בסיום/מאור אלקסלסי
סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
צועק כבר הרבה זמן שצריך חיזוק. סלובודן דראפיץ'/מאור אלקסלסי

בצד המפסיד, סלובודן דראפיץ' הסביר: "ידענו שאנחנו קבוצה צעירה ולא רצינו לטעות ולשלם על טעויות כאלה. במחצית הראשונה היינו במשחק, הייתה טעות וזה קורה. נקלענו לפיגור 1:0, אבל עדיין היינו במשחק. יש פה קבוצה צעירה שמשחקת כדורגל. אנחנו במרוץ ורוצים להתקדם כמה שיותר קדימה. אין ספק שאנחנו צריכים חיזוק, אני צועק את זה כבר הרבה זמן. אנחנו עם שני זרים כבר זמן רב וצריכים לטפל בזה. יש לנו דרך, עכשיו יש משחק מול מכבי פתח תקוה שזו הליגה שלנו. אם נדע ללמוד מטעויות, אז הרווחנו. יש זרים שרוצים לבוא, אנחנו מחפשים, כולל בקבוצות אחרות בליגה. גנטוס נפצע היום, תאג'י ואומאונגה סוחבים פציעה. לא קל, אבל אנחנו מתמודדים".

המגן אביב סולומון: "התכוננו כל השבוע, אנחנו יודעים שמכבי חיפה זו קבוצה מעל הליגה. קבוצה איכותית, אלופה, צריך לתת לה כבוד. לא כיף לספוג שער מוקדם כזה, רצינו להחזיק מעמד ולתסכל אותם. חבל שזה קרה מטעות שלנו. ניסינו להתעשת והיו דקות טובות, אבל זה לא קל. אישית לא שיחקתי שלושה חודשים, אני מרגיש את העומס אצל החברים בחדר ההלבשה. זה עומס משותף לכל הליגה, אנחנו מבינים את הסיטואציה. אם היינו לוקחים פה נקודות, זה בונוס. צריך לקחת דברים בפרופורציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully