וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט וזמביה פתחו את אליפות אפריקה עם 1:1 מול קונגו

קאנגווה ניצל שגיאה גדולה (37), אך וויסה איזן (27). הקונגולזים היו עדיפים בהרבה. אחת הפייבוריטיות לזכייה מרוקו הביסה את טנזניה 0:3

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.1/ספורט1

המחזור הראשון בשלב הבתים של גביע אפריקה לאומות הסתיים הערב (רביעי) עם הבכורה של אברהם גרנט ונבחרת זמביה, שסיימו ב-1:1 מול קונגו. מי שנמצאת בינתיים בפסגת בית ו' היא מרוקו, שהביסה 0:3 את טנזניה.

קונגו - זמביה 1:1

אברהם גרנט, שהוליך את גאנה עד גמר אליפות אפריקה ב-2015, החל את דרכו עם נקודה - וגם עליה הוא צריך להגיד תודה. נבחרתו אמנם הוליכה משער של קינגס קאנגווה מהכוכב האדום בלגרד (23) אחרי טעות גדולה של שוער קונגו, אך היריבה מיד איזנה דרך יואן וויסה (27), והיתה הרבה יותר מסוכנת עד הסיום. הקונגולזים איימו 25 פעמים על השער (לעומת 3 בלבד של הזמבים) ושש למסגרת (לעומת אחד של היריבה).

מרוקו - טנזניה 0:3

הפתעת מונדיאל 2022 שסיימה במקום הרביעי בקטאר, הגיעה לחוף השנהב כמועמדת הבכירה לזכייה ובניגוד לנבחרות בכירות אחרות, התחילה ללא תקלות. הקפטן רומן סייס כבש מקרוב אחרי שהשוער הטנזני רק הדף כדור חופשי של חכים זייש בדקה ה-30, נובאטוס מירושי שהיה שייך למכבי תל אביב ושיחק בבית"ר תל אביב הורחק בדקה ה-70 וזה אפשר לעזדין אונאחי (77) ויוסף אן-נסירי (80) לכבוש גם הם.

שחקן נבחרת זמביה פאסטון דאקה. SIA KAMBOU/AFP, GettyImages
גם זה משהו. דאקה/GettyImages, SIA KAMBOU/AFP
רומן סייס שחקן נבחרת מרוקו חוגג שער. SIA KAMBOU/AFP, GettyImages
מרוקו ראתה מה קרה לבכירות אחרות. רומן סייס/GettyImages, SIA KAMBOU/AFP

חמישי באליפות אפריקה:

גינאה המשוונית - גינאה ביסאו (16:00)
חוף השנהב - ניגריה (19:00)
מצרים - גאנה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully