וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך על הרחקת טוקלומטי: "לקהל יש זכות להביע את דעתו"

מאמן מכבי פתח תקוה התייחס לחלוץ שהשתולל בעקבות קריאות האוהדים והורחק, וסיכם את ההפסד הדרמטי לאשדוד: "אכזרי, במצבינו צריך לדעת לעמוד ברגעים קשים ולא הצלחנו". אלי לוי: "במחצית השנייה לא היה ספק שיש רק קבוצה אחת על המגרש, הנטי? היינו סבלניים"

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט1

תחתית ליגת העל רותחת. מכבי פתח תקוה הפסידה הערב (רביעי) 2:1 למ.ס. אשדוד, בתום דרמת ענק. מוחמד הינדי כבש ראשון מהנקודה הלבנה (29), אך טעות שלו אפשרה לאסקיאל הנטי לאזן בבכורה (50), ולאחר לחץ של האורחת היא גם באה על שכרה עם שער ניצחון של אלעד שחף, שש דקות בתוך תוספת הזמן. אשדוד שקטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון (שישה הפסדים ותיקו) מצמקת את הפער מהקו האדום לנקודה בלבד, עם ניצחון חוץ ראשון העונה, בעוד מכבי פתח תקוה עם הפסד חמישי ברציפות, כשרן קוז'וך עומד על 0 מ-9.

והיה גם אירוע חריג למדי עוד לפני הדרמה הגדולה בסיום, כאשר עידן טוקלומטי הוחלף בדקה ה-62, אוהדי מכבי פתח תקוה שרקו לו בוז, ובתגובה, החלוץ העצבני ניסה לעלות ליציע ואף השליך לעברם בקבוק. אביעד שילוח הראה לו כרטיס אדום. רן קוז'וך התייחס להרחקה של טוקלומטי ואמר: "לקהל יש זכות להביע את דעתו והשחקנים צריכים להיות מעל זה".

רן קוז'וך, מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
עדיין בלי נקודה. קוז'וך/קובי אליהו

באשר למשחק עצמו אמר קוז'וך: "כדורגל זה משחק אכזרי. במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל 0:2 או 0:3 והיו הצלות של אריאל הרוש. קבוצות במצבינו צריכות לדעת לעמוד ברגעים קשים, ולא הצלחנו. דיברנו על למסור קדימה ולא אחורה בגלל תנאי המגרש, טעות שלנו בתחילת המחצית השנייה הובילה ל-1:1. אשדוד הפכה להיות מסוכנת ואנחנו למתגוננים. היה חוסר אחריות של שחקנים שנכנסו, יש הרבה מה לשפר. במחצית הראשונה כן ראינו קבוצה חזקה, הגענו למצבים שלנו והם לא, אבל זה לא מספיק. צריך לעמוד איתנים מההתחלה עד הסוף".

מאור לוי הוסיף: "משחק מאכזב בשבילנו. כבר היינו עם הניצחון בידיים. לצערי לא הצלחנו, נצטרך להישאר ביחד בתקופות כאלה ולצאת מזה בכוח. כשספגנו את השוויון פשוט הלכנו אחורה, קצת איבדנו ביטחון, זה מובן בתקופה כזו. חייבים להישאר ביחד במצבים כאלה, ללמוד איך לא הולכים אחורה ויוצאים קדימה כדי לתת את הגול השני. לא להיכנס ללופ של חזרה אחורה, צריך ללמוד מהמשחק הזה. הוחלפתי בגלל עייפות ומצב פיזי. לצערי היכולת שלי לא עזרה לקבוצה. מעדיף לשחק בינוני ושננצח במצב שאנחנו נמצאים היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי עם רועי לוי. קובי אליהו
ניצחון חשוב לאשדוד. אלי לוי/קובי אליהו

מנגד אלי לוי סיכם ניצחון מתוק למ.ס. אשדוד: "יותר מדי זמן חיכינו. הניצחון הזה נותן דחיפה משמעותית, אבל אנחנו עדיין בגירעון. זה רק צעד קטן בדרך למסע גדול שאני מקווה שיסתיים טוב. שיחקנו לא מספיק טוב במחצית הראשונה, השינויים במחצית עזרו. השחקנים שנכנסו ואלה שהיו הבינו את ההוראות של המחצית, לא היה ספק מהחצי השני שיש רק קבוצה אחת על המגרש שהיא באה לנצח ואני שמח, כי זה הגיע לנו".

על אזקיאל הנטי שהבקיע בבכורה: "אמרתי שלא נביא שחקנים שלא ישדרגו אותנו, חיכינו בסבלנות. נביא עוד שחקנים שכן ישדרגו, הוא עשה פה עבודה גדולה אחרי שלא הכיר את החברים. יש לנו עתיד ורוד להמשך".

על המשחק הבא מול הפועל חדרה אמר: "ניקח את שני המשחקים האלה כחצי גמר וגמר. היום היה לנו חצי גמר והצלחנו לעלות לגמר. מקווה שניתן הופעה טובה גם בגמר".

אזקיאל הנטי סיכם בכורה מוצלחת: "כחלוץ אתה תמיד מצפה לכבוש, זו העבודה שלי. אני יכול להביא את הניסיון שלי ואת התשוקה. אשדוד קבוצה גדולה, אני מכיר אותה הרבה זמן, לא מגיע לה להיות בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully