וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח נפצע, מצרים חזרה פעמיים מפיגור ב-2:2 מול גאנה

ליברפול מודאגת: כוכב הפרעונים מתח שריר והוחלף על סף ההפסקה. קודוס כבש צמד לכוכבים השחורים, אבל מארמוש ומוסטפה הצילו נקודה לפרעונים. ניגריה ניצחה את חוף השנהב המארחת, גינאה המשוונית חגג על גינאה ביסאו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.1/ספורט1

המחזור השני של שלב הבתים בגביע אפריקה לאומות יצא לדרך היום (חמישי) עם שני משחקים בבית א', כולל אחד גדול שבו ניגריה ניצחה את המארחת חוף השנהב. גם בבית ב' נפגשו שתי מועמדות לזכייה: השיאנית מצרים חזרה פעמיים מפיגור ב-2:2 מול גאנה במשחק שעמד בסימן הפציעה של מוחמד סלאח. במשחק המוקדם בבית א' גינאה המשוונית ניצחה את גינאה ביסאו ועשתה צעד משמעותי לקראת העפלה לשלב הבא.

גינאה המשוונית - גינאה ביסאו 2:4

מפגש בין שתיים משלוש הגינאות, כאשר המשוונית הרשימה ב-1:1 מול ניגריה במחזור הפתיחה וכנראה תשמור על המסורת, לפיה היא תמיד עוברת את שלב הבתים: רבע גמר ב-2012, מקום רביעי ב-2015 ורבע גמר ב-2021. הקפטן ומלך השערים אמיליו אנסואה התפוצץ עם שלושער ושם את הנבחרת שלו עם רגל וחצי בשמינית הגמר. אנסואה פרץ את הסכר בדקה ה-21, אסטבן אורוזקו השווה בשער עצמי (37), אבל עם פתיחת המחצית השנייה יוסטה מירנדה קבע 1:2 ואז אנסואה הוסיף צמד בדקה ה-51 ו-61. זה טורבו רק צימק בתוספת הזמן עבור ביסאו, שנותרה על 0 נקודות משני מחזורים והסיכוי שלה להעפיל נמוך מאוד.

אמיליו אנסואה שחקן גינאה המשוונית. GettyImages
שלושער נהדר. אמיליו אנסואה/GettyImages

חוף השנהב - ניגריה 1:0

מארחת הטורניר ידעה שניצחון לא רק יבטיח לה את הכרטיס לשמינית הגמר, אלא גם יסבך קשות את הסופר איגלס לפני מחזור הסיום. אלא שניגריה, שזכתה לאחרונה באליפות היבשתית ב-2013 ומעדה במחזור הפתיחה עם תיקו מול גינאה המשוונית, שיפרה מאוד את מצבה עם ניצחון חשוב על אחת הנבחרת החזקות באליפות. ויקטור אוסימן פתח בחוד והחמיץ כבר בפתיחה, אבל בדקה ה-52 ניגריה קיבלה פנדל, אותו תרגם הקפטן וויליאם טרוסט אקונג ל-0:1 היקר מפז. ניגריה במצב מצוין מאחר שהיא תפגוש את גינאה ביסאו החלשה במחזור הסיום. חוף השנהב תתמודד מול גינאה המשוונית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוחמד סלאח נבחרת מצרים מול גאנה. רויטרס
נפצע והדאיג את מצרים וגם את ליברפול כמובן. מוחמד סלאח/רויטרס

מצרים - גאנה 2:2

שתי הפייבוריטיות פתחו בצורה מאכזבת, כשהפרעונים חילצו 2:2 עם פנדל שנוי במחלוקת של מוחמד סלאח בתוספת הזמן מול מוזמביק ולאחר מכן הכוכבים השחורים נראו רע והפסידו 2:1 בתוספת לכף ורדה. בדקה ה-45, רגע לפני ההפסקה במצב של 0:0 קרה מה שמצרים וגם ליברפול הכי חששו ממנו: מוחמד סלאח התלונן על מתיחה בשריר והוחלף וכמה שניות לאחר מכן מוחמד אחר, קודוס של גאנה קבע 0:1 בבעיטה מחוץ לרחבה. אלא שלמרות שאיבדו את כוכבם הגדול, המצרים הצליחו לחזור משער של עומאר מארמוש שחקנה של פרנקפורט בדקה ה-69. קודוס השלים צמד כעבור שתי דקות, אבל מצרים חזרה בפעם השנייה מרגלי מוסטפה מוחמד (74) שהשלים שער שלישי בחמש דקות. התיקו הזה ממש לא משרת את גאנה, שאחרי שני מחזורים עם נקודה בלבד. המצרים יכולים להיות מרוצים מהעובדה שחזרו פעמיים מפיגור ללא כוכבם הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully