וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן פוטר מהפועל חדרה, חיים סילבס ובני לם על הפרק

17.1.2024 / 19:05

במועדון לא המתינו לקרב התחתית מול אשדוד והמאמן סיים קדנציה שנייה. סילבס זוכה לעדיפות, קובי רפואה סירב

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

הקדנציה השנייה של ניסו אביטן על הקווים של הפועל חדרה הגיעה לסיומה הערב (רביעי). המאמן פוטר בעקבות סדרה של תוצאות שהניבה ארבע נקודות בלבד בשמונה מחזורים: שישה מתוכם הסתיימו בהפסד, כולל 2:0 אמש בידי הפועל חיפה, ורק ניצחון אחד רשמה הקבוצה שממוקמת לפני אחרונה בטבלת ליגת העל.

ראשי המועדון החליטו לא להמתין לקרב התחתית נגד מ.ס. אשדוד במחזור הבא. המועדון צפוי להודיעה מחר בבוקר על מינוי מאמן חדש כשבשלב זה שני המועמדים שעל הפרק הם חיים סילבס ובני לם. בינתיים חדרה נותנת עדיפות לסילבס, ומחר צפויה להתקבל החלטה סופית. עוד קודם לכן, קובי רפואה סירב להתמנות לתפקיד. בחדרה מבינים שסגל השחקנים לא מספיק טוב והזרים כמעט ולא תרמו דבר, אך גם בעניין הזה הטילו את האחריות על אביטן שבנה את הסגל.

ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
שילם את המחיר. ניסו אביטן/מאור אלקסלסי

אביטן בן ה-52 אימן את הפועל חדרה שתי עונות בין 2017 ל-2019, כאשר בראשונה הוא העלה אותה לליגת העל. בשלהי העונה שעברה הוא חזר כדי להציל אותה מירידה, אחרי שעבר בדרך בהפועל תל אביב, הפועל רעננה, בני סכנין ובני יהודה.

בחדרה מבינים את הצורך ברענון משמעותי של הסגל הקיים. סמי בוראר מועמד לעזוב, אך בינתיים לא התקבלו עבורו הצעות למעט ההתעניינות של בני ריינה. מטרת הקבוצה היא לצרף לפחות שני שחקני התקפה ולהתחזק גם בקישור האחורי וההגנה. גם סולימאן קוליבאלי עשוי לסיים את דרכו, אחרי שארון ליה איסקה כבר עזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully